Jump to content

JarasM
 Share

Recommended Posts

Witam szanownie zebranych. Mam takiego oto gluta:

lapajaabg.jpg

Chciałbym, żeby podczas ruchu ciało reagowało bezwładnie, coś w stylu galarety. Jeśli dobrze zrozumiałem wszystko czego mnie nauczył Help w 3ds, to najlepiej by się do tego nadawał Flex, i faktycznie, po doregulowaniu siły itd. nawet to wygląda. Napotykam jednak problem, że nałożenie tego modyfikatora potwornie muli - powiedzmy, że niewspółmiernie do efektu, bo w zasadzie mógłbym to modyfikować ręcznie. Chciałbym wiedzieć czy jest na to jakiś inny automatyczny/pół-automatyczny sposób, lub może jakieś sprytne ustawienia, które zluzują trochę ilość obliczeń dla tego, skądinąd prostego, efektu. Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Byłoby miło, ale przede wszystkim zależy mi żeby w samym renderze animacji wyglądało to dość cieliście, a nie jak wielki sztywny kloc :)

 

edit: Dobra, chyba jednak najlepszym wyjściem będzie Flex. Nałożę jak już cały ruch będzie cacy, dam Point Cache i będzie śmigać. Próbowałem znaleźć coś innego, co możnaby tu zastosować, ale z Reactorem za dużo roboty, a Cloth nie daje sensownych efektów.

Edited by JarasM
Link to comment
Share on other sites

W reactorze z tego co dobrze pamiętam jest soft body modifier i on chyba też symuluje coś takiego co opisałeś..ale ręki sobie nie dam uciąć (palca też:D)..dawno już nie pracowałem w maxie :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy