Napisano 30 Kwiecień 200915 l Witam szanownie zebranych. Mam takiego oto gluta: Chciałbym, żeby podczas ruchu ciało reagowało bezwładnie, coś w stylu galarety. Jeśli dobrze zrozumiałem wszystko czego mnie nauczył Help w 3ds, to najlepiej by się do tego nadawał Flex, i faktycznie, po doregulowaniu siły itd. nawet to wygląda. Napotykam jednak problem, że nałożenie tego modyfikatora potwornie muli - powiedzmy, że niewspółmiernie do efektu, bo w zasadzie mógłbym to modyfikować ręcznie. Chciałbym wiedzieć czy jest na to jakiś inny automatyczny/pół-automatyczny sposób, lub może jakieś sprytne ustawienia, które zluzują trochę ilość obliczeń dla tego, skądinąd prostego, efektu. Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 30 Kwiecień 200915 l Autor Byłoby miło, ale przede wszystkim zależy mi żeby w samym renderze animacji wyglądało to dość cieliście, a nie jak wielki sztywny kloc :) edit: Dobra, chyba jednak najlepszym wyjściem będzie Flex. Nałożę jak już cały ruch będzie cacy, dam Point Cache i będzie śmigać. Próbowałem znaleźć coś innego, co możnaby tu zastosować, ale z Reactorem za dużo roboty, a Cloth nie daje sensownych efektów. Edytowane 30 Kwiecień 200915 l przez JarasM
Napisano 1 Maj 200915 l W reactorze z tego co dobrze pamiętam jest soft body modifier i on chyba też symuluje coś takiego co opisałeś..ale ręki sobie nie dam uciąć (palca też:D)..dawno już nie pracowałem w maxie :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto