Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam szanownie zebranych. Mam takiego oto gluta:

lapajaabg.jpg

Chciałbym, żeby podczas ruchu ciało reagowało bezwładnie, coś w stylu galarety. Jeśli dobrze zrozumiałem wszystko czego mnie nauczył Help w 3ds, to najlepiej by się do tego nadawał Flex, i faktycznie, po doregulowaniu siły itd. nawet to wygląda. Napotykam jednak problem, że nałożenie tego modyfikatora potwornie muli - powiedzmy, że niewspółmiernie do efektu, bo w zasadzie mógłbym to modyfikować ręcznie. Chciałbym wiedzieć czy jest na to jakiś inny automatyczny/pół-automatyczny sposób, lub może jakieś sprytne ustawienia, które zluzują trochę ilość obliczeń dla tego, skądinąd prostego, efektu. Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Byłoby miło, ale przede wszystkim zależy mi żeby w samym renderze animacji wyglądało to dość cieliście, a nie jak wielki sztywny kloc :)

 

edit: Dobra, chyba jednak najlepszym wyjściem będzie Flex. Nałożę jak już cały ruch będzie cacy, dam Point Cache i będzie śmigać. Próbowałem znaleźć coś innego, co możnaby tu zastosować, ale z Reactorem za dużo roboty, a Cloth nie daje sensownych efektów.

Edytowane przez JarasM

Napisano

W reactorze z tego co dobrze pamiętam jest soft body modifier i on chyba też symuluje coś takiego co opisałeś..ale ręki sobie nie dam uciąć (palca też:D)..dawno już nie pracowałem w maxie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności