JarasM Napisano 30 Kwiecień 2009 Napisano 30 Kwiecień 2009 Witam szanownie zebranych. Mam takiego oto gluta: Chciałbym, żeby podczas ruchu ciało reagowało bezwładnie, coś w stylu galarety. Jeśli dobrze zrozumiałem wszystko czego mnie nauczył Help w 3ds, to najlepiej by się do tego nadawał Flex, i faktycznie, po doregulowaniu siły itd. nawet to wygląda. Napotykam jednak problem, że nałożenie tego modyfikatora potwornie muli - powiedzmy, że niewspółmiernie do efektu, bo w zasadzie mógłbym to modyfikować ręcznie. Chciałbym wiedzieć czy jest na to jakiś inny automatyczny/pół-automatyczny sposób, lub może jakieś sprytne ustawienia, które zluzują trochę ilość obliczeń dla tego, skądinąd prostego, efektu. Z góry dzięki za pomoc.
JarasM Napisano 30 Kwiecień 2009 Autor Napisano 30 Kwiecień 2009 (edytowane) Byłoby miło, ale przede wszystkim zależy mi żeby w samym renderze animacji wyglądało to dość cieliście, a nie jak wielki sztywny kloc :) edit: Dobra, chyba jednak najlepszym wyjściem będzie Flex. Nałożę jak już cały ruch będzie cacy, dam Point Cache i będzie śmigać. Próbowałem znaleźć coś innego, co możnaby tu zastosować, ale z Reactorem za dużo roboty, a Cloth nie daje sensownych efektów. Edytowane 30 Kwiecień 2009 przez JarasM
RaVirr Napisano 1 Maj 2009 Napisano 1 Maj 2009 W reactorze z tego co dobrze pamiętam jest soft body modifier i on chyba też symuluje coś takiego co opisałeś..ale ręki sobie nie dam uciąć (palca też:D)..dawno już nie pracowałem w maxie :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się