Ponciusz Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Witam! Mam problem z używana pamięcią ram, potrzebuje stworzyć bazę pewnego modelu aby był zrenderowany z każdego kąta taka operacja wiąże się z sporą ilością klatek do tego muszą to być bitmapy. I tutaj pojawia sie mój problem po pewnym czasie (zapycha się ram) tak sądzę i MAX się wysypuje próbowałem grzebać w BITMAP PROXY ale nic to nie dało za każdym razem kiedy renderuje klatki w SCENE STATISTICS, memory used ciągle się zwieksza, czy nie moge zrobić tak aby nie pakował tego wszystkiego do RAMU tylko bezpośrednio na dysk, Czy jest ktos kto może mi pomóc?
piotrek Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 A inne formaty wyjściowe też wysypują maxa? Jeśli nie, zrenderuj do TIFF lub Targa, a później jakimś konwerterem do bmp. Poza tym, kto taki szatański format ci narzucił?
Ponciusz Napisano 2 Maj 2009 Autor Napisano 2 Maj 2009 Format jest z góry narzucony i musi taki zostać ponieważ program który będzie analizował te dane odczytuje dokładne rozmieszczenie pikseli a plik musi być w 100% bez kompresji.
streaker Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Jak na moje oko, to masz ścieżki zapisu źle zdefiniowane (nieistniejące)
Ponciusz Napisano 2 Maj 2009 Autor Napisano 2 Maj 2009 Nie rozumiem jak mogą być źle zdefiniowane skoro renderuje mi ponad 2tys bitmap i potem wyskakuje error?
streaker Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Nie rozumiem jak mogą być źle zdefiniowane skoro renderuje mi ponad 2tys bitmap i potem wyskakuje error? Mój błąd, nie doczytałem...
Ponciusz Napisano 2 Maj 2009 Autor Napisano 2 Maj 2009 tak mam, to nie jet problem miejsca na dysku. Raczej tego aby nie pakowało mi tego wszystkiego do ramu Myślałem ze proxy załatwi problem ale to nie pomaga
Ponciusz Napisano 6 Maj 2009 Autor Napisano 6 Maj 2009 problem rozwiązany za pomocą TIFA, nie wiem dlaczego przy renderowaniu bitmap max zapycha ram, przy pozostałych formatach wszystko śmiga jak petarda xD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się