Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam problem z używana pamięcią ram, potrzebuje stworzyć bazę pewnego modelu aby był zrenderowany z każdego kąta taka operacja wiąże się z sporą ilością klatek do tego muszą to być bitmapy. I tutaj pojawia sie mój problem po pewnym czasie (zapycha się ram) tak sądzę i MAX się wysypuje próbowałem grzebać w BITMAP PROXY ale nic to nie dało za każdym razem kiedy renderuje klatki w SCENE STATISTICS, memory used ciągle się zwieksza, czy nie moge zrobić tak aby nie pakował tego wszystkiego do RAMU tylko bezpośrednio na dysk, Czy jest ktos kto może mi pomóc?

 

 

 

screen008.jpg

 

screen007.jpg

screen007.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A inne formaty wyjściowe też wysypują maxa? Jeśli nie, zrenderuj do TIFF lub Targa, a później jakimś konwerterem do bmp. Poza tym, kto taki szatański format ci narzucił?

Napisano

Format jest z góry narzucony i musi taki zostać ponieważ program który będzie analizował te dane odczytuje dokładne rozmieszczenie pikseli a plik musi być w 100% bez kompresji.

Napisano

tak mam, to nie jet problem miejsca na dysku. Raczej tego aby nie pakowało mi tego wszystkiego do ramu Myślałem ze proxy załatwi problem ale to nie pomaga

Napisano

problem rozwiązany za pomocą TIFA, nie wiem dlaczego przy renderowaniu bitmap max zapycha ram, przy pozostałych formatach wszystko śmiga jak petarda xD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności