Napisano 2 Maj 200915 l Witam! Mam problem z używana pamięcią ram, potrzebuje stworzyć bazę pewnego modelu aby był zrenderowany z każdego kąta taka operacja wiąże się z sporą ilością klatek do tego muszą to być bitmapy. I tutaj pojawia sie mój problem po pewnym czasie (zapycha się ram) tak sądzę i MAX się wysypuje próbowałem grzebać w BITMAP PROXY ale nic to nie dało za każdym razem kiedy renderuje klatki w SCENE STATISTICS, memory used ciągle się zwieksza, czy nie moge zrobić tak aby nie pakował tego wszystkiego do RAMU tylko bezpośrednio na dysk, Czy jest ktos kto może mi pomóc?
Napisano 2 Maj 200915 l A inne formaty wyjściowe też wysypują maxa? Jeśli nie, zrenderuj do TIFF lub Targa, a później jakimś konwerterem do bmp. Poza tym, kto taki szatański format ci narzucił?
Napisano 2 Maj 200915 l Autor Format jest z góry narzucony i musi taki zostać ponieważ program który będzie analizował te dane odczytuje dokładne rozmieszczenie pikseli a plik musi być w 100% bez kompresji.
Napisano 2 Maj 200915 l Autor Nie rozumiem jak mogą być źle zdefiniowane skoro renderuje mi ponad 2tys bitmap i potem wyskakuje error?
Napisano 2 Maj 200915 l Nie rozumiem jak mogą być źle zdefiniowane skoro renderuje mi ponad 2tys bitmap i potem wyskakuje error? Mój błąd, nie doczytałem...
Napisano 2 Maj 200915 l Autor tak mam, to nie jet problem miejsca na dysku. Raczej tego aby nie pakowało mi tego wszystkiego do ramu Myślałem ze proxy załatwi problem ale to nie pomaga
Napisano 6 Maj 200915 l Autor problem rozwiązany za pomocą TIFA, nie wiem dlaczego przy renderowaniu bitmap max zapycha ram, przy pozostałych formatach wszystko śmiga jak petarda xD.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto