Jump to content

Przyspieszenie renderowania


blomd
 Share

Recommended Posts

Pi razy drzwi ok. Masz dosc duzy noise treshold, i BARDZO dziwnie poustawiany Lighcache, poczytaj sobie co jaki parametr tam robi na spot3d zanim zaczniesz zmieniac.

Nie wiem co za scena, ale po celeronie z 512 ramu nie mozna oczekiwac szalenczych czasow.

Link to comment
Share on other sites

mirach, mógłbyś mi wyjaśnić co to znaczy "BARDZO dziwnie poustawiany Lighcache" , bo nie za bardzo się orientuję w vray'u, gdyż z nim dopiero zaczynam :P. Ile mam ustawić noise treshold, żeby było dobrze?

Link to comment
Share on other sites

Wszystko na spot3d jest napisane, nawet jest tutek z tzw "universalnymi" ustawieniami vraya.

Skoro nie znasz za dobrze vraya, to po co mieszac w kazdych ustawieniach, bardzo dziwne wydalo mi sie prefilter na 1000, skoro default jest 10 (a nawet o ile sie nie myle bazowo jest wylaczone).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest BiX

w LC mozesz sample size zwiekszyc do 0.02 (ja tak renderuje i jest ok) Po co Ci kaustyka? Jeśli nie renderujesz nic w czym ci ona potrzebna to wyłacz... Chyba, że celowo jest włączona. Pre filter na 1000...?! No jest wyłączone defaultowo. :)

 

zresztą.. słuchaj się miracha i odwiedź spot3d.... (tam jest wszystko od deski do deski opisane)

Link to comment
Share on other sites

wyłączyłem prefiltering, light cache sample zwiększyłem do 0.02, i wyłączyłem caustic, wywaliłem dispalecementa z materiału ściany, i renderuje się jak należy :D . Dzięki za pomoc, rep leci dla panów :P.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy