Napisano 2 Maj 200915 l Witam, chciałbym się zapytać, co mógłbym zmienić w swoich ustawieniach, aby przyspieszyć renderowanie. Mam scenkę z 56 tys. poly i 2 vray lights. Renderowałem ją 4h, i doszedłem do wniosku, że nie ma to sensu, bo ledwo przeszło mi building caustics photon map. Mój sprzęt to: celeron 2,6 ghz; 512 ram :/ . http://img13.imageshack.us/gal.php?g=ust4.jpg
Napisano 2 Maj 200915 l Pi razy drzwi ok. Masz dosc duzy noise treshold, i BARDZO dziwnie poustawiany Lighcache, poczytaj sobie co jaki parametr tam robi na spot3d zanim zaczniesz zmieniac. Nie wiem co za scena, ale po celeronie z 512 ramu nie mozna oczekiwac szalenczych czasow.
Napisano 2 Maj 200915 l Autor mirach, mógłbyś mi wyjaśnić co to znaczy "BARDZO dziwnie poustawiany Lighcache" , bo nie za bardzo się orientuję w vray'u, gdyż z nim dopiero zaczynam :P. Ile mam ustawić noise treshold, żeby było dobrze?
Napisano 2 Maj 200915 l Wszystko na spot3d jest napisane, nawet jest tutek z tzw "universalnymi" ustawieniami vraya. Skoro nie znasz za dobrze vraya, to po co mieszac w kazdych ustawieniach, bardzo dziwne wydalo mi sie prefilter na 1000, skoro default jest 10 (a nawet o ile sie nie myle bazowo jest wylaczone).
Napisano 2 Maj 200915 l w LC mozesz sample size zwiekszyc do 0.02 (ja tak renderuje i jest ok) Po co Ci kaustyka? Jeśli nie renderujesz nic w czym ci ona potrzebna to wyłacz... Chyba, że celowo jest włączona. Pre filter na 1000...?! No jest wyłączone defaultowo. :) zresztą.. słuchaj się miracha i odwiedź spot3d.... (tam jest wszystko od deski do deski opisane)
Napisano 3 Maj 200915 l Autor wyłączyłem prefiltering, light cache sample zwiększyłem do 0.02, i wyłączyłem caustic, wywaliłem dispalecementa z materiału ściany, i renderuje się jak należy :D . Dzięki za pomoc, rep leci dla panów :P.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto