Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chciałbym się zapytać, co mógłbym zmienić w swoich ustawieniach, aby przyspieszyć renderowanie. Mam scenkę z 56 tys. poly i 2 vray lights. Renderowałem ją 4h, i doszedłem do wniosku, że nie ma to sensu, bo ledwo przeszło mi building caustics photon map.

Mój sprzęt to: celeron 2,6 ghz; 512 ram :/ .

http://img13.imageshack.us/gal.php?g=ust4.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pi razy drzwi ok. Masz dosc duzy noise treshold, i BARDZO dziwnie poustawiany Lighcache, poczytaj sobie co jaki parametr tam robi na spot3d zanim zaczniesz zmieniac.

Nie wiem co za scena, ale po celeronie z 512 ramu nie mozna oczekiwac szalenczych czasow.

Napisano
  • Autor

mirach, mógłbyś mi wyjaśnić co to znaczy "BARDZO dziwnie poustawiany Lighcache" , bo nie za bardzo się orientuję w vray'u, gdyż z nim dopiero zaczynam :P. Ile mam ustawić noise treshold, żeby było dobrze?

Napisano

Wszystko na spot3d jest napisane, nawet jest tutek z tzw "universalnymi" ustawieniami vraya.

Skoro nie znasz za dobrze vraya, to po co mieszac w kazdych ustawieniach, bardzo dziwne wydalo mi sie prefilter na 1000, skoro default jest 10 (a nawet o ile sie nie myle bazowo jest wylaczone).

Napisano

w LC mozesz sample size zwiekszyc do 0.02 (ja tak renderuje i jest ok) Po co Ci kaustyka? Jeśli nie renderujesz nic w czym ci ona potrzebna to wyłacz... Chyba, że celowo jest włączona. Pre filter na 1000...?! No jest wyłączone defaultowo. :)

 

zresztą.. słuchaj się miracha i odwiedź spot3d.... (tam jest wszystko od deski do deski opisane)

Napisano
  • Autor

wyłączyłem prefiltering, light cache sample zwiększyłem do 0.02, i wyłączyłem caustic, wywaliłem dispalecementa z materiału ściany, i renderuje się jak należy :D . Dzięki za pomoc, rep leci dla panów :P.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności