Jump to content

Renderowanie sieciowe


Guinamo

Recommended Posts

Witam. Mam następujący problem z renderingiem sieciowym. Mam w domu sieć komputerów i nie bardzo rozumiem jak rozwiązać sprawe tekstur sceny którą się renderuje. Używam vrayspawnera2009. Niby mam folder z mapami udostępniony i wpisany na kazdym kompie w maxie ale nadal kompy renderuja puste bary. Jak najlepiej rozwiazac ten problem?? Przesylanie tekstur na kompy tez nic nie pomaga. Czy trzeba dopisac cos gdzies? Prosze o pomoc. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ech.. temat poruszany milion razy. Ano sa dwie metody. Jedna to taka, ze na drugi komputer w dowolny folder przekopiowujesz textury, uruchamiasz na tym drugim kompie maxa i wskazujesz folder z tymi texturami (Costomze --> Configure User Paths --> Zakladka External Files -- > Guzik ADD - i wybieramy ten skopiwoany fodler z texturkami). I w tym momencie problem z texturami znika.

Jest takze druga metoda. Na swoim kompie udostepniasz jakis folder (w ktorym masz textury) i na drugim mapujesz ten folder jakos dysk (na drugim komputerze ->prawym na moj komputer --> mapuj dysk --> przegladasz siec i wybierasz udostepniony na pierwszym kompie folder). Dzieki temu na drugim kompie pojawia sie niejako kolejny dysk twardy, ktrego zawartoscia jest zawartosc udostepnionego folderu na kompie pierwszym. Oczywiscie rowniez nalezy uruchomic maxa na drugim kompie i wskazac ten zmapowany dysk. Mam na dzieje, ze troche rozjansnilem sprawe :D

Edited by Mr_SAN
Link to comment
Share on other sites

Już po samym poście Lisa powinno Ci działać, jeśli nie to faktycznie masz problem. Więc albo nie robisz tego "poprawnie", albo Twoja "wersja" ma problemy. Prze router masz spięte te kompy może ?

Link to comment
Share on other sites

Często ludzie mają problemy przy puszczaniu w sieci prze routery właśnie, ale to głównie przy mentalu i jego satelicie. Tak szczerze to stawiałbym na to, że skopałeś coś w scenie na przykład ścieżki do map skoro jednak widzisz że buckety latają po ramce z tych innych kompów. Zrób test, zrób obiekt, a na niego daj jakiś standardową mapę ot choćby pierwszą z brzega z biblioteki maxa ( pod warunkiem oczywiście że na każdym nodzie masz to samo ). Pamiętaj też aby materiał był vrayowy.

Link to comment
Share on other sites

Sprobuj tez zrobic test łopatologiczny. Uruchom plik maxa z projektem na drugim kompie. Jesli spyta Cie po uruchomieniu o textury to wskaz mu je (wrzuc je wczesniej do jakiegos folderu na drugim kompie). Wylacz maxa i sprobuj wyrenderowac jeszcze raz sieciowo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy