Skocz do zawartości

[NIPW3D] Zaginiona Atlantyda


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Tematem mojej pracy jest "Zaginiona Atlantyda". Chce ukazać scenę jak wędrowiec staje wreszcie przed celem swojej wyprawy czyli Zaginioną Atlantydą". Chcę to zrobić w konwencji baśniowej. Zaginiona Atlantydę chcę ukazać jako prawdziwą idyllę.

 

Opis: "Zmęczony wędrowiec postawił swą nogę na kamieniu i oparł się o drewnianą, rzeźbioną laskę. Ukazał się przed nim niesamowity krajobraz, pełen szczęścia i radości. Była to Atlantyda, zaginione imperium. Dotarł do miejsca, którego każdy pożąda i pragnie. Stało się ono jego domem."

 

Description: " Exhausted wanderer stepped on a rock and leaned on a wooden, sculpted stick. Amazing landscape, full of joy and happiness, appeared on the horizon. It was Atlantis, the lost empire. He came to a place, which is wanted and desired by everyone. It became his home."

 

Konspekt mojej pracy to człowiek, opierający się na lasce, stojący na skale. Przed nim znajduje się Atlantyda, jakaś mała żaglówka. W tle jakieś góry i mgła przez którą przechodzą promienie słoneczne. Cała praca ma być kolorowa i ukazywać to szczęście płynące z Atlantydy. Narysowałem mój konspekt, ale ze względu na moje umiejętności manualne, które nie polepszyły się od przedszkola, może być on nie zrozumiały dla większości :)

 

zdjecie019.th.jpg

 

Powodzenia innym uczestnikom!

Pozdrawiam!

Edytowane przez sewcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nad dłońmi ,a w szczególności stopami będziesz musiał popracować :P (Od tyłu będzie widać ,że jest coś nie tak :P) No i tak jakby był by troszkę nie proporcjonalny :P

 

Czekam na dalszy ciąg ... :P Powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaje dalsze prace nad wędrowce. Nie mam za bardzo czasu w ciągu dnia, więc dość wolno mi to idzie, ale mam nadzieje, że z czasem to skończę :P Dorobiłem opinającą koszule, bufiaste spodnie buty i rękawice. Dalej jeszcze bez szczegółów.

 

Tinek> Ja jestem wytrawnym wędrowcem i zdobędę to Atlantydę :)

Zaba> wiem wiem :) Rąk nie będzie aż tak widać bo obie będą okalać trzonek laski, ale nad butami spodniami koszula i tymi innymi szczegółami będzie trzeba popracować :) To jest moje pierwsze podejście do jakiejkolwiek organiki, wiec idzie mi to jak krew z nosa

 

82683253.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie wyszły ci nogi, brak szyi, głowa jest za mała w stosunku ciała, klata wygląda jakby się koleś pociął jakimś nożem , buty tak samo nie za dobrze ci wyszły,

 

nie lepiej zrobić jakiś prosty model np. w maxie i później robić go w zbrushu, zachowałbyś proporcję i lepiej by to wyglądało, sorry ale wygląda jak byś go lepił z plasteliny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Wiem wiem, ze to nie jest arcydzieło, ale pamiętaj ze większości tego nie będzie widać, ani twarzy, ani klaty, ani nic, wiec skupiam się bardziej na innych częściach widocznych od tylu. To są bufiaste spodnie, więc są szersze znacznie od nóg. Dziś postaram się wrzucić jakieś szczegóły, bo toczę zażartą bitwę z tą postacią :P

 

Mam jeszcze pytanie czy lepiej jest dać materiały na postać w ZBrushu i później dopiero eksportować do 3ds max czy dopiero materiały nałożyć w 3ds. Czy da się eksportować rzecz z ZBrusha, która składa się z kilku SubToolsów?

Edytowane przez sewcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem, ze to nie jest arcydzieło

 

nie od razu Rzym zbudowano, zawsze są jakieś początki,

 

większości tego nie będzie widać, ani twarzy, ani klaty, ani nic,

 

więc zastanawiam się po co tak się męczysz w Zburshu, nie znam sie tak na tym programie, ale jest to tworzenia detali na modelu, skoro piszesz, że raczej będzie on z tyłu i większośc nie będzie widac to, nie lepiej zrobic jakis prosty model w maxie i skupic sie na reszcie

 

zaoszczedzisz przez to czas i nie bedziesz później pluc sobie w brode,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Witam, miałem dziś wolną chwilę, to przygotował ogólną kompozycje pracy. Postać tak będzie wyglądała od tyłu, tylko oczywiście ubarwiona innymi detalami. Nie wiem który kadr będzie lepszy. Jutro postaram się wrzucić kolejne updaty już z większa ilością detali i obiektów.

 

60013707.jpg

By wlochatyjoe at 2009-05-26

 

98804488.jpg

By wlochatyjoe at 2009-05-26

 

Dodaje ogólny szkic pracy:

30923258.jpg

Edytowane przez sewcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy wiecie jak w 3ds max zrobić most z energii, takie pole siłowe po którym można chodzić. Myślałem o użycia particles tylko za bardzo nie wiem jak to zrobić.

 

Chodzi mi o coś takiego:

180px-Energy_Bridge.jpg

 

31.jpg

 

43.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o coś bardziej takiego "energetycznego" żeby to wyglądało na jakaś czysta energie, żeby to było bardziej nierówne. Coś na zasadzie ognia. Bo plane z noisem + tekstura i opacity nie będzie taki ładny. Poza tym chciałbym żeby to miało "grubość", żeby to było przestrzenne.

Edytowane przez sewcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności