Skocz do zawartości

max 9 : Problem z widokiem


mileS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Napotkałem na mały problem i liczę na waszą pomoc ;] .

Mianowicie przestawiłem gdzieś jakąś opcję i teraz gdy wchodzę w edytowanie polygonów to dzielą mi się one w widoku na tris'y (tzn. tylko w podglądzie bo zaznaczyć mogę już cały poly) nie daje rady tak pracować :0 HELP ...

50808578.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hmm poszukaj czegoś w ustawieniach viewportu pod edged faces albo triangle cośtam..

nie pamiętam dokładnie które mogłeś włączyć:)

mogłeś jeszcze w preferences/viewports/configure driver/ display all triangle edges..

chyba trzeba maxa zrestartować po tym ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dzięki ale niestety to też nie to :/ ... Już nie wyrabiam z tym ...

Aha i tylko w polygonach mi się tak dzieje w vertexach czy edgesach już jest dobrze .

 

 

EDIT :

 

 

Temat do zamknięcia , chociaż i tak do końca wszystkiego nie rozwiązałem . Problem znikną kiedy zmieniłem z OpenGL na Direct3d( Chociaż w sumie lepiej mi max działa na OpenGL).

Edytowane przez mileS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności