Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

Napotkałem na mały problem i liczę na waszą pomoc ;] .

Mianowicie przestawiłem gdzieś jakąś opcję i teraz gdy wchodzę w edytowanie polygonów to dzielą mi się one w widoku na tris'y (tzn. tylko w podglądzie bo zaznaczyć mogę już cały poly) nie daje rady tak pracować :0 HELP ...

50808578.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm poszukaj czegoś w ustawieniach viewportu pod edged faces albo triangle cośtam..

nie pamiętam dokładnie które mogłeś włączyć:)

mogłeś jeszcze w preferences/viewports/configure driver/ display all triangle edges..

chyba trzeba maxa zrestartować po tym ?

pzdr

Napisano

Wszędzie szukałem po kilka razy , wyłączałem każdą opcje po kolej i nic !

Hmm a można jakoś przywrócić domyślne ustawienia ?

Napisano (edytowane)

Dzięki ale niestety to też nie to :/ ... Już nie wyrabiam z tym ...

Aha i tylko w polygonach mi się tak dzieje w vertexach czy edgesach już jest dobrze .

 

 

EDIT :

 

 

Temat do zamknięcia , chociaż i tak do końca wszystkiego nie rozwiązałem . Problem znikną kiedy zmieniłem z OpenGL na Direct3d( Chociaż w sumie lepiej mi max działa na OpenGL).

Edytowane przez mileS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności