Napisano 13 Maj 200915 l Witam ! Napotkałem na mały problem i liczę na waszą pomoc ;] . Mianowicie przestawiłem gdzieś jakąś opcję i teraz gdy wchodzę w edytowanie polygonów to dzielą mi się one w widoku na tris'y (tzn. tylko w podglądzie bo zaznaczyć mogę już cały poly) nie daje rady tak pracować :0 HELP ...
Napisano 13 Maj 200915 l hmm poszukaj czegoś w ustawieniach viewportu pod edged faces albo triangle cośtam.. nie pamiętam dokładnie które mogłeś włączyć:) mogłeś jeszcze w preferences/viewports/configure driver/ display all triangle edges.. chyba trzeba maxa zrestartować po tym ? pzdr
Napisano 13 Maj 200915 l Autor Wszędzie szukałem po kilka razy , wyłączałem każdą opcje po kolej i nic ! Hmm a można jakoś przywrócić domyślne ustawienia ?
Napisano 13 Maj 200915 l Autor Dzięki ale niestety to też nie to :/ ... Już nie wyrabiam z tym ... Aha i tylko w polygonach mi się tak dzieje w vertexach czy edgesach już jest dobrze . EDIT : Temat do zamknięcia , chociaż i tak do końca wszystkiego nie rozwiązałem . Problem znikną kiedy zmieniłem z OpenGL na Direct3d( Chociaż w sumie lepiej mi max działa na OpenGL). Edytowane 13 Maj 200915 l przez mileS
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto