Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam !

Napotkałem na mały problem i liczę na waszą pomoc ;] .

Mianowicie przestawiłem gdzieś jakąś opcję i teraz gdy wchodzę w edytowanie polygonów to dzielą mi się one w widoku na tris'y (tzn. tylko w podglądzie bo zaznaczyć mogę już cały poly) nie daje rady tak pracować :0 HELP ...

50808578.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 907
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm poszukaj czegoś w ustawieniach viewportu pod edged faces albo triangle cośtam..

nie pamiętam dokładnie które mogłeś włączyć:)

mogłeś jeszcze w preferences/viewports/configure driver/ display all triangle edges..

chyba trzeba maxa zrestartować po tym ?

pzdr

Napisano
  • Autor

Wszędzie szukałem po kilka razy , wyłączałem każdą opcje po kolej i nic !

Hmm a można jakoś przywrócić domyślne ustawienia ?

Napisano
  • Autor

Dzięki ale niestety to też nie to :/ ... Już nie wyrabiam z tym ...

Aha i tylko w polygonach mi się tak dzieje w vertexach czy edgesach już jest dobrze .

 

 

EDIT :

 

 

Temat do zamknięcia , chociaż i tak do końca wszystkiego nie rozwiązałem . Problem znikną kiedy zmieniłem z OpenGL na Direct3d( Chociaż w sumie lepiej mi max działa na OpenGL).

Edytowane przez mileS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności