mileS Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Witam ! Napotkałem na mały problem i liczę na waszą pomoc ;] . Mianowicie przestawiłem gdzieś jakąś opcję i teraz gdy wchodzę w edytowanie polygonów to dzielą mi się one w widoku na tris'y (tzn. tylko w podglądzie bo zaznaczyć mogę już cały poly) nie daje rady tak pracować :0 HELP ...
peterr Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 hmm poszukaj czegoś w ustawieniach viewportu pod edged faces albo triangle cośtam.. nie pamiętam dokładnie które mogłeś włączyć:) mogłeś jeszcze w preferences/viewports/configure driver/ display all triangle edges.. chyba trzeba maxa zrestartować po tym ? pzdr
mileS Napisano 13 Maj 2009 Autor Napisano 13 Maj 2009 Wszędzie szukałem po kilka razy , wyłączałem każdą opcje po kolej i nic ! Hmm a można jakoś przywrócić domyślne ustawienia ?
Tores Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Wejdź do "Display" i zaznacz "Edges Only" mając zaznaczony obiekt.
mileS Napisano 13 Maj 2009 Autor Napisano 13 Maj 2009 (edytowane) Dzięki ale niestety to też nie to :/ ... Już nie wyrabiam z tym ... Aha i tylko w polygonach mi się tak dzieje w vertexach czy edgesach już jest dobrze . EDIT : Temat do zamknięcia , chociaż i tak do końca wszystkiego nie rozwiązałem . Problem znikną kiedy zmieniłem z OpenGL na Direct3d( Chociaż w sumie lepiej mi max działa na OpenGL). Edytowane 13 Maj 2009 przez mileS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się