pastor44 Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Witam Męczę się już od jakiegoś czasu z rozkładaniem tych nieszczęsnych uvałek Dlatego z tego mój post jaki jest na to najlepszy sposób w Maxie bez programów zewnętrznych?
Bielik93 Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Chyba ci chodzi o to nadaj modyfikator unwrap UVW zaznacz Face Ctrl+a czyli zaznacz wszystkie face w zakladceparameters jest edit kliknij na to otworzy sie okienko pozniej maping normal maping lub flatten mpping jesli chodzi o cos innego to poszukaj na F1 lub na googleach na tym forum byl fajny tutek o mapowaniu
pastor44 Napisano 13 Maj 2009 Autor Napisano 13 Maj 2009 No niestety nie zupełnie o to. Mapowac proste obiekty poprzez podstawowe projekcje uvałek potrafie i wiem o co chodzi. Tylko z mapowaniem takiego dajmy na to skomplikowanego mesha czlowieka jest juz trudniej.
mileS Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Do uwek polecam WINGS'A (darmowy) . Gdzieś na forum są tutki klicka gdzie właśnie taką uwke rozkłada [Zobacz w tych do Zbrusha]
Temporal Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 jesli chodzi o samego maxa to w unwrapie masz cos takiego jak pelt mapping super narzedzie i przez wiekszosc niedoceniane szczerze polecam
mrys Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Warto spróbować Blendera. Jego edytor UV bije na głowę prawie wszystko, co do tej pory w tej dziedzinie spotkałem. Jest też plugin Roadkill (także do Maxa), wykorzystujący algorytmy zastosowane w Blenderze, ale jego możliwości są daleko mniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się