Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Męczę się już od jakiegoś czasu z rozkładaniem tych nieszczęsnych uvałek

Dlatego z tego mój post jaki jest na to najlepszy sposób w

Maxie bez programów zewnętrznych?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba ci chodzi o to nadaj modyfikator unwrap UVW zaznacz Face Ctrl+a czyli zaznacz wszystkie face w zakladceparameters jest edit kliknij na to otworzy sie okienko pozniej maping normal maping lub flatten mpping jesli chodzi o cos innego to poszukaj na F1 lub na googleach na tym forum byl fajny tutek o mapowaniu

Napisano
  • Autor

No niestety nie zupełnie o to.

Mapowac proste obiekty poprzez podstawowe projekcje uvałek

potrafie i wiem o co chodzi.

Tylko z mapowaniem takiego dajmy na to skomplikowanego mesha

czlowieka jest juz trudniej.

Napisano

Do uwek polecam WINGS'A (darmowy) . Gdzieś na forum są tutki klicka gdzie właśnie taką uwke rozkłada [Zobacz w tych do Zbrusha]

Napisano

jesli chodzi o samego maxa to w unwrapie masz cos takiego jak pelt mapping super narzedzie i przez wiekszosc niedoceniane szczerze polecam

Napisano

Warto spróbować Blendera. Jego edytor UV bije na głowę prawie wszystko, co do tej pory w tej dziedzinie spotkałem. Jest też plugin Roadkill (także do Maxa), wykorzystujący algorytmy zastosowane w Blenderze, ale jego możliwości są daleko mniejsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności