Napisano 13 Maj 200915 l Witam Męczę się już od jakiegoś czasu z rozkładaniem tych nieszczęsnych uvałek Dlatego z tego mój post jaki jest na to najlepszy sposób w Maxie bez programów zewnętrznych?
Napisano 13 Maj 200915 l Chyba ci chodzi o to nadaj modyfikator unwrap UVW zaznacz Face Ctrl+a czyli zaznacz wszystkie face w zakladceparameters jest edit kliknij na to otworzy sie okienko pozniej maping normal maping lub flatten mpping jesli chodzi o cos innego to poszukaj na F1 lub na googleach na tym forum byl fajny tutek o mapowaniu
Napisano 13 Maj 200915 l Autor No niestety nie zupełnie o to. Mapowac proste obiekty poprzez podstawowe projekcje uvałek potrafie i wiem o co chodzi. Tylko z mapowaniem takiego dajmy na to skomplikowanego mesha czlowieka jest juz trudniej.
Napisano 13 Maj 200915 l Do uwek polecam WINGS'A (darmowy) . Gdzieś na forum są tutki klicka gdzie właśnie taką uwke rozkłada [Zobacz w tych do Zbrusha]
Napisano 13 Maj 200915 l jesli chodzi o samego maxa to w unwrapie masz cos takiego jak pelt mapping super narzedzie i przez wiekszosc niedoceniane szczerze polecam
Napisano 13 Maj 200915 l Warto spróbować Blendera. Jego edytor UV bije na głowę prawie wszystko, co do tej pory w tej dziedzinie spotkałem. Jest też plugin Roadkill (także do Maxa), wykorzystujący algorytmy zastosowane w Blenderze, ale jego możliwości są daleko mniejsze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto