Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Męczę się już od jakiegoś czasu z rozkładaniem tych nieszczęsnych uvałek

Dlatego z tego mój post jaki jest na to najlepszy sposób w

Maxie bez programów zewnętrznych?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba ci chodzi o to nadaj modyfikator unwrap UVW zaznacz Face Ctrl+a czyli zaznacz wszystkie face w zakladceparameters jest edit kliknij na to otworzy sie okienko pozniej maping normal maping lub flatten mpping jesli chodzi o cos innego to poszukaj na F1 lub na googleach na tym forum byl fajny tutek o mapowaniu

Napisano

No niestety nie zupełnie o to.

Mapowac proste obiekty poprzez podstawowe projekcje uvałek

potrafie i wiem o co chodzi.

Tylko z mapowaniem takiego dajmy na to skomplikowanego mesha

czlowieka jest juz trudniej.

Napisano

Do uwek polecam WINGS'A (darmowy) . Gdzieś na forum są tutki klicka gdzie właśnie taką uwke rozkłada [Zobacz w tych do Zbrusha]

Napisano

Warto spróbować Blendera. Jego edytor UV bije na głowę prawie wszystko, co do tej pory w tej dziedzinie spotkałem. Jest też plugin Roadkill (także do Maxa), wykorzystujący algorytmy zastosowane w Blenderze, ale jego możliwości są daleko mniejsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności