ptaszek Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 Hej. Przesuwam postac a szkielet przesuwa mi sie "wolniej" i "wychodzi z postaci". Wie ktos moze czemu tak sie dzieje i jak temu zaradzic? Chce przesunac postac i szkielet (jointy) do tej samej pozycji. Pozdrawiam i z gory dzieki
Chrupek Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 nie bardzo rozumiem, ale może masz źle oskinowaną postać :/
hrydek Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 Jednocześnie animujesz szkielet i mesza postaci. Skasuj klucze z siatki/ siatek.
ptaszek Napisano 18 Maj 2009 Autor Napisano 18 Maj 2009 zrobcie jakas bryle, np box. wstawcie z jednego jointa zgrupujcie jointa i boxa i przesuncie grupe. u mnie sie kaszani
Kroopson Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 wyłącz meshowi opcję "inherit transform" - duplikowanie transformacji to dość częsty błąd popełniany w Maya przez ludzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się