Napisano 17 Maj 200915 l Witam, Jakiś czas temu zabrałem się za przerobienie wizek do projektu kamienicy ze studiów. Praca jest w toku, choć trochę ugrzązłem w kilku miejscach - i tu proszę o komentarze, sugestie nad czym warto popracować. Z tego co mnie martwi na początek to na pewno po pierwsze partery - wnętrza usługowe - coś trzeba dodać, żeby nie było tak pusto, ale z drugiej strony to nie jest projekt wnętrz. Jakiś szybki pomysł na zapełnienie tej dziury? Dwa - ulica i chodniki - to jakaś masakra, z asfaltem się na razie poddałem, ściągnąłem kilka materiałów z netu, ale nie mogę ich doustawiać. Trzy - chcę dodać drzewka, ale nie mam jeszcze żadnych oteksturowanych. Tree Storm działa, choć nie umiem go poustawiać, żeby robił co chcę (jeszcze). Cztery - oświetlam VraySun + Sky, w związku z tym nie mam chmurek do odbicia w oknach, ktoś wie jak to pogodzić? Poszukam jeszcze i może coś sam wymyślę. Kamera - dodałem lekką korekcję, ale czy jest dobrze? Całkowite wyeliminowanie zbiegu wygląda sztucznie, moim zdaniem powinno trochę zostać, tylko ile? No i generalnie, jeśli ktoś ma jakieś sugestie co i jak podciągnąć to bardzo proszę. Edytowane 22 Maj 200915 l przez Cubius
Napisano 18 Maj 200915 l ...nie rozumiem architektury- tym bardziej jeżeli budynki sąsiednie wyglądają tak jak na wizualce. Co do tego co trzeba zrobić to widać że masz plan, więc powinieneś wykonać parę punktów tego planu i dopiero będzie można mówić o podciąganiu czegokolwiek bo na tym etapie to sam widzisz czego brakuje.
Napisano 18 Maj 200915 l Ujecie wyglada jakbys wlaczyl photoshopa i zrobil skew w prawo. Mi to przypomina walace sie bloki. Co do odbic to w vrayu mozesz wrzucic ovveride na reflections w enviroment i dac tam jakas mapke z chmurkami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto