Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dread44
Napisano

Witam serdecznie

 

jestem nowy mam nadzieje nie pomylilem kategorii jesli tak to z gory przepraszam. Na prace magisterska bede tworzyl efekty specjalne dosc proste ale chcialbym uzyskac informacje lub linki do tutoriali dotyczace laczenia materialu wideo z animacja z 3ds maxa. Czy mozliwe jest wrzucenie w maxie na tlo animacji tak by przewijajac klatki animacji przewijac zarazem klatki filmu by miec dokladny i ciagly podglad calosci? dziekuje z gory za pomoc!

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

3ds niech wezmie na siebie modelowanie, mapowanie textur, oswietlenie i rendering. Sledzenie kamery w przestrzeni 3D z materialu filmowego na swoje barki niech wezmie dedykowany software Boujou lub PFTrack. Niech jakis workflow bedzie zachowany :)

 

Generalnie najpierw trzeba miec koncept na ujecie... jesli bedzie statyczne tj. kamera nie bedzie w ruchu i bedzie to cos w tym stylu jak ponizej, praca nad czyms takim bedzie sie sprowadzala nad wybraniem lokacji, sfilmowania podejscia, wykonania modelu 3D ( modeling, shadery, oswietlenie i rendering ) jego ustawienie w srodowisku 3D i pozniejsze doszlifowanie w post produkcji. W takim wypadku jakikolwiek tracking nie jest potrzebny.

 

shot.jpg

Edytowane przez Rascal
  • Like 1
Napisano (edytowane)

Czy mozliwe jest wrzucenie w maxie na tlo animacji tak by przewijajac klatki animacji przewijac zarazem klatki filmu by miec dokladny i ciagly podglad calosci? dziekuje z gory za pomoc!

 

tak, alt+B i ustawiasz sobie background viewport jako sekwencje obrazow albo film (chyba tez pojdzie) jak nie to pierwsza opcja na pewno.

Sekwencje mozesz sobie w after effect wyrenderowac klatka po klatce (polecam png)

 

Dodatkowo (nie wiem w czym chcesz renderowac) tutaj masz do mental raya ksiazke o tym jak go wykorzystywac przy filmach Production Mental Ray pdf

 

Polecam rowniez ta stronke Production Shader Examples, fajne przyklady i pliki maxa do pocwiczenia.

 

 

-----------------

Szkolenia Bhp

Edytowane przez akkarin
Napisano

Ja rozniez mam pytanie odnosnie watku.

Otoz podobnie jak kolega dread44 mam za temat pracy magisterskiej łaczenie obrazu z kamery z dynamiczna scena wirtualna. Mam pytanie odnosnie pracy z materailem w 3ds. Mam juz nagrany obraz w studio (kamera i aktor sie poruszaja), material przeszedl juz przez virtualDuba, combustiona gdzie pozbylem sie tla za bohaterem, matchmovera gdzie zaznaczylem traki itp i przygotowalem scrypt fo 3ds.

Itu sie zaczyna moje pytanie, co teraz zrobic w 3ds? Musze zmienic tlo za bohaterem, na obraz statyczny (zdjecie) i dynamiczny (animacja w 3ds) tak zeby mialo to rece i nogi i musi byc zachowany ruch kamery.

Czy wie ktos moze jak teraz krok po kroku pownienem postapic?

Dziekuje za wszelkie informacje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności