Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zapewne znany Wam problem:

33pequh.jpg

 

Dzieje się tak często po zmianie jakiegoś aspektu w otoczeniu modelu. Np. przesunięcie światła. Od razu siatka zaczyna się.... Nie da się tego nazwać ^^

 

Jak można temu zapobiec?

 

Jedyną rzeczą która pozwala wrócić do normalnego stanu jest wyłączenie i włączenie modyfikatora symmtery.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a co to za wersja maxa? ja osobiscie sie z takim czyms nie spotkalem a pracowalem juz na max8,9 i 2009 ... mozliwe ze masz jakas kosmiczna skale i program czasami nie ogarnia ale to moje domysly tylko

Napisano

Heh pisałem właściwie o tym samym 3 wątki niżej. Dziwny zbieg okoliczności, że oboje mamy niemal identyczny problem w tym samym czasie. :)

Napisano
a co to za wersja maxa? ja osobiscie sie z takim czyms nie spotkalem a pracowalem juz na max8,9 i 2009 ... mozliwe ze masz jakas kosmiczna skale i program czasami nie ogarnia ale to moje domysly tylko

 

Pracuje na 9-tce ( 3D Studio Max 9 ( nie 2009 ^^ ) ) . Problem pojawia się przy riggowaniu - nigdy przy zwykłych statycznych modelach.

 

Heh pisałem właściwie o tym samym 3 wątki niżej. Dziwny zbieg okoliczności, że oboje mamy niemal identyczny problem w tym samym czasie. :)

 

U Ciebie zanikają polygony u mnie wariują jak hormony w sex-shopie ^ ^

Napisano

Myślę, że skala modelu i jednostki są w porządku, poza tym nawet nie wiem jak je sprawdzić ^ ^ Znaczy jednostki wiem jak, ale skala? . Bardziej tu chyba chodzi o rig ( Softimage .... Autodesk... Sam już nie wiem, chodzi o Cat'a ^ ^ )

 

Siatka kiereszuje się tylko i wyłącznie przy włączonym turobsmooth'cie. Modyfikator jest instanced - czyli zastosowany w kilku modelach ( wszystkie one wchodzą w "skład" postaci ) Głównie psuje się to, co ma w sobie modyfikator symmetry.

 

Miałem ten problem znacznie wcześniej, nawet wtedy gdy nie wiedziałem o czymś takim jak "units setup".

 

Co by tu jeszcze ważnego napisać.... No głównie winne są turbosmooth i symmetry - Leo, why?

Napisano

Hehe, ja od siebie dodam to samo. Mi przy bardzo prostym rigu modelu raz na jakis czas wysypywala sie siatka dokladnie tak samo jak tobie. Pomagalo wlaczenie i wylaczenie TurboSmooth, ale jakiegos permamentnego rozwiazania nie znalazlem. A, i to w Max 2009, wiec bug sobie siedzi nie zaleznie od wersji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności