_Arti_ Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 Zapewne znany Wam problem: Dzieje się tak często po zmianie jakiegoś aspektu w otoczeniu modelu. Np. przesunięcie światła. Od razu siatka zaczyna się.... Nie da się tego nazwać ^^ Jak można temu zapobiec? Jedyną rzeczą która pozwala wrócić do normalnego stanu jest wyłączenie i włączenie modyfikatora symmtery.
Temporal Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 a co to za wersja maxa? ja osobiscie sie z takim czyms nie spotkalem a pracowalem juz na max8,9 i 2009 ... mozliwe ze masz jakas kosmiczna skale i program czasami nie ogarnia ale to moje domysly tylko
Mr. J Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 Heh pisałem właściwie o tym samym 3 wątki niżej. Dziwny zbieg okoliczności, że oboje mamy niemal identyczny problem w tym samym czasie. :)
_Arti_ Napisano 23 Maj 2009 Autor Napisano 23 Maj 2009 a co to za wersja maxa? ja osobiscie sie z takim czyms nie spotkalem a pracowalem juz na max8,9 i 2009 ... mozliwe ze masz jakas kosmiczna skale i program czasami nie ogarnia ale to moje domysly tylko Pracuje na 9-tce ( 3D Studio Max 9 ( nie 2009 ^^ ) ) . Problem pojawia się przy riggowaniu - nigdy przy zwykłych statycznych modelach. Heh pisałem właściwie o tym samym 3 wątki niżej. Dziwny zbieg okoliczności, że oboje mamy niemal identyczny problem w tym samym czasie. :) U Ciebie zanikają polygony u mnie wariują jak hormony w sex-shopie ^ ^
Shogun 3D Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 A to nie mial byc Shakti z HOMM III? A teraz bardziej serio: tak, jak pisał Temporal: sprawdź skalę modelu i sprawdź równiez jednostki w scenie.
_Arti_ Napisano 23 Maj 2009 Autor Napisano 23 Maj 2009 Myślę, że skala modelu i jednostki są w porządku, poza tym nawet nie wiem jak je sprawdzić ^ ^ Znaczy jednostki wiem jak, ale skala? . Bardziej tu chyba chodzi o rig ( Softimage .... Autodesk... Sam już nie wiem, chodzi o Cat'a ^ ^ ) Siatka kiereszuje się tylko i wyłącznie przy włączonym turobsmooth'cie. Modyfikator jest instanced - czyli zastosowany w kilku modelach ( wszystkie one wchodzą w "skład" postaci ) Głównie psuje się to, co ma w sobie modyfikator symmetry. Miałem ten problem znacznie wcześniej, nawet wtedy gdy nie wiedziałem o czymś takim jak "units setup". Co by tu jeszcze ważnego napisać.... No głównie winne są turbosmooth i symmetry - Leo, why?
mirach Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Hehe, ja od siebie dodam to samo. Mi przy bardzo prostym rigu modelu raz na jakis czas wysypywala sie siatka dokladnie tak samo jak tobie. Pomagalo wlaczenie i wylaczenie TurboSmooth, ale jakiegos permamentnego rozwiazania nie znalazlem. A, i to w Max 2009, wiec bug sobie siedzi nie zaleznie od wersji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się