Napisano 23 Maj 200915 l Zapewne znany Wam problem: Dzieje się tak często po zmianie jakiegoś aspektu w otoczeniu modelu. Np. przesunięcie światła. Od razu siatka zaczyna się.... Nie da się tego nazwać ^^ Jak można temu zapobiec? Jedyną rzeczą która pozwala wrócić do normalnego stanu jest wyłączenie i włączenie modyfikatora symmtery.
Napisano 23 Maj 200915 l a co to za wersja maxa? ja osobiscie sie z takim czyms nie spotkalem a pracowalem juz na max8,9 i 2009 ... mozliwe ze masz jakas kosmiczna skale i program czasami nie ogarnia ale to moje domysly tylko
Napisano 23 Maj 200915 l Heh pisałem właściwie o tym samym 3 wątki niżej. Dziwny zbieg okoliczności, że oboje mamy niemal identyczny problem w tym samym czasie. :)
Napisano 23 Maj 200915 l Autor a co to za wersja maxa? ja osobiscie sie z takim czyms nie spotkalem a pracowalem juz na max8,9 i 2009 ... mozliwe ze masz jakas kosmiczna skale i program czasami nie ogarnia ale to moje domysly tylko Pracuje na 9-tce ( 3D Studio Max 9 ( nie 2009 ^^ ) ) . Problem pojawia się przy riggowaniu - nigdy przy zwykłych statycznych modelach. Heh pisałem właściwie o tym samym 3 wątki niżej. Dziwny zbieg okoliczności, że oboje mamy niemal identyczny problem w tym samym czasie. :) U Ciebie zanikają polygony u mnie wariują jak hormony w sex-shopie ^ ^
Napisano 23 Maj 200915 l A to nie mial byc Shakti z HOMM III? A teraz bardziej serio: tak, jak pisał Temporal: sprawdź skalę modelu i sprawdź równiez jednostki w scenie.
Napisano 23 Maj 200915 l Autor Myślę, że skala modelu i jednostki są w porządku, poza tym nawet nie wiem jak je sprawdzić ^ ^ Znaczy jednostki wiem jak, ale skala? . Bardziej tu chyba chodzi o rig ( Softimage .... Autodesk... Sam już nie wiem, chodzi o Cat'a ^ ^ ) Siatka kiereszuje się tylko i wyłącznie przy włączonym turobsmooth'cie. Modyfikator jest instanced - czyli zastosowany w kilku modelach ( wszystkie one wchodzą w "skład" postaci ) Głównie psuje się to, co ma w sobie modyfikator symmetry. Miałem ten problem znacznie wcześniej, nawet wtedy gdy nie wiedziałem o czymś takim jak "units setup". Co by tu jeszcze ważnego napisać.... No głównie winne są turbosmooth i symmetry - Leo, why?
Napisano 24 Maj 200915 l Hehe, ja od siebie dodam to samo. Mi przy bardzo prostym rigu modelu raz na jakis czas wysypywala sie siatka dokladnie tak samo jak tobie. Pomagalo wlaczenie i wylaczenie TurboSmooth, ale jakiegos permamentnego rozwiazania nie znalazlem. A, i to w Max 2009, wiec bug sobie siedzi nie zaleznie od wersji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto