Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Pytanie odnośnie mojego problemu kieruję tutaj głownie do osób, które maja z game-art-em doczynienia na codzień. Otóz muszę wykonać tor wyścigowy dla znajomego do jego gry. Obrys trasy zrobilem.

Teraz pytanie:

Jako, że jest bardzo duzo wolnych wierzcholków, to czy muszę je wszystkie połaczyc? Bo teroetycznie gdy robie podglad trisow to DX sam uklada tak by bylo ok.

 

Ponadto łaczac ze soba vertexy siatka wtedy wyglada okrutnie :P, całkowity chaos.

 

Ponizej zamiszczam linki by to zobrazować:

1 Screen

 

2 Screen

 

3 Screen - trojkaty utworzne przez DX

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 800
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co widzę to masz to maxymalnie zkaszanione :)

Po pierwsze, wywal wierzchołki naokoło (pewnie jakieś pozostałości po plane`ie z którego zaczynałeś).

Potem zostaw samą trasę bez żadnych dodatkowych vertexów.

Przy *1 masz edge`a niepotrzebnego.

No i ja osobiście polecam zrobić collapse all i robić na czystym editable poly zamiast na modyfikatorze edit poly.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.