Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

jak przygotowac teksture na meble (drewno) zeby wygladalo realistycznie. czy na kazda powierzchnie trzeba w PS przygotowac mape z odpowiednim wymiarem (wg. wymiaru modelu 3d)?

 

dzieki za odpowiedzi

 

pozdrawiam

k

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobra (tailowana) teksturka powinna wystarczyć + UVW Map. Jeżeli chcesz na każdej ściance inny wzór to polecam Unwrap UVW. Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności