Napisano 29 Maj 200915 l witam jak przygotowac teksture na meble (drewno) zeby wygladalo realistycznie. czy na kazda powierzchnie trzeba w PS przygotowac mape z odpowiednim wymiarem (wg. wymiaru modelu 3d)? dzieki za odpowiedzi pozdrawiam k
Napisano 29 Maj 200915 l Autor np jak przygotowac teksture/model zeby wyszlo tak jak na obrazku z linka?
Napisano 29 Maj 200915 l Autor http://img43.imageshack.us/img43/3940/defaultk.jpg chodzi mi o to zeby zamapowac tak model zeby bylo jak na powyzszym obrazku. moze cos o ustawieniu swiatel w vray (ilosc, rodzaj...) z gory wielkie dzieki
Napisano 29 Maj 200915 l Dobra (tailowana) teksturka powinna wystarczyć + UVW Map. Jeżeli chcesz na każdej ściance inny wzór to polecam Unwrap UVW. Pozdr.
Napisano 29 Maj 200915 l Autor a co jesli chce tak jak w ponizszym linku na blacie, kazda plaszczyzna jest inaczej oteksturowana (gora blatu i front sa ulorzone w innych kierunkach) http://img41.imageshack.us/img41/5070/mlodas2.jpg
Napisano 29 Maj 200915 l a co jesli chce tak jak w ponizszym linku na blacie, kazda plaszczyzna jest inaczej oteksturowana (gora blatu i front sa ulorzone w innych kierunkach) http://img41.imageshack.us/img41/5070/mlodas2.jpg to tak jak napisałem, Unwrapem. Tu masz tutka: http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/texture_stealth/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto