popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 witam jak przygotowac teksture na meble (drewno) zeby wygladalo realistycznie. czy na kazda powierzchnie trzeba w PS przygotowac mape z odpowiednim wymiarem (wg. wymiaru modelu 3d)? dzieki za odpowiedzi pozdrawiam k
popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 np jak przygotowac teksture/model zeby wyszlo tak jak na obrazku z linka?
popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 http://img43.imageshack.us/img43/3940/defaultk.jpg chodzi mi o to zeby zamapowac tak model zeby bylo jak na powyzszym obrazku. moze cos o ustawieniu swiatel w vray (ilosc, rodzaj...) z gory wielkie dzieki
adam_m Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 Dobra (tailowana) teksturka powinna wystarczyć + UVW Map. Jeżeli chcesz na każdej ściance inny wzór to polecam Unwrap UVW. Pozdr.
popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 a co jesli chce tak jak w ponizszym linku na blacie, kazda plaszczyzna jest inaczej oteksturowana (gora blatu i front sa ulorzone w innych kierunkach) http://img41.imageshack.us/img41/5070/mlodas2.jpg
adam_m Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 a co jesli chce tak jak w ponizszym linku na blacie, kazda plaszczyzna jest inaczej oteksturowana (gora blatu i front sa ulorzone w innych kierunkach) http://img41.imageshack.us/img41/5070/mlodas2.jpg to tak jak napisałem, Unwrapem. Tu masz tutka: http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/texture_stealth/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się