Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jest jakis Master który odpowie mi na nastepujuce pytanie/nia?

 

Prawdopodobnie (tak przypuszczam) chodzi o Pivot pointa i uklady wspolrzednych obiektow.

 

Mianowicie jest pewnie jakas zaleznosc tworzenia obiektow w oknach : top, left , right, front, aby po nadaniu modyfikatorow wszystko wygladalo w miare tak jakbysmy chcieli.

 

Wyjasnie o co biega na przykladzie:

-tworze jedno ogniwo do „gasienicy czolgu” , kopiuje ja nastepnie poleceniem Array x60 i wszystko lacze atachem, powstaje gasienica wzdluz jednej osi -plaska

-nastepnie tworze linie ktora posluzy jako sciezka w modufikatorze Path Deform

-nakladam na obiekt „gasienica” powyzszy modyfikator i tu zaczynaja sie krzaki

Gizmo modyfikatora zostaje obrocone w roznych kierunkach??? Wzgl osi x,y,z

Trzeba się bawic opcja Rotation z menu Modyfikatora a nastepnie komenda Rotate w oknach dla calosci obiektu

 

Podobnie jest z shape’ami i modyfiaktorem Loft, troche trzeba pokombinowac- gdzie będzie srodek obrotu itd.

 

To by było na tyle , O CO TU CHODZI Ktos WIE jak poprawnie tworzyc obiekty aby rezultaty były przewidywalne, aby szybko robic i się nie narobic

 

Pozdrawiam

Wytrwaly uzytkownik maxa

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest dosyc dziwnie zrobione, kiedy tworze obiekt np cylinder a nastepnie spline w inny wievporcie i nastepnie zamieniam pivot point spline zgodnie z orientacja cylindra to i tak po nadaniu pathdefrom cylinder wygina sie nie zgodnie z orientacja spline`a.

Dobrym sposobem na to jest stworzenie obydwu obiektow w tym samym wievporcie, wtedy niezaleznie od pivot point po nadaniu pathdeform orientacja bedzie dobra.

Napisano

mozesz stworzyc obiekt pomocniczy, we wlasciwym wiewporcie i do niego dolaczyc to co samo nie chce dobrze dzialac. potem edit spline i wywalasz ten obiekt pomocniczy, ale jego pivot dalej zostaje w obiekcie glownym i powinien juz dzialac ok.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.