Napisano 2 Czerwiec 200915 l http://www.pussik.republika.pl/sakiewka_final.jpg Miało nie lecieć na forum, ale liczę na krytykę. Chcę jak najwcześniej wyciągnąć wnioski. :) Z uwag ode mnie: obiekt i jego mapki będą wchłonięte do większego modelu, więc w stratne miejsca na uv`ce wciśnie się pewnie inny model. Texturki w skali 1:1 są pokazane, a sakiewka liczy 70 trisów. www.republika.pl/pussik/sakiewka.avi Edytowane 2 Czerwiec 200915 l przez Pussik
Napisano 2 Czerwiec 200915 l ładne, mam nadzieje że cześć większej sceny bo ja bym gdzieś w wątku nad czym pracujecie/testy takie małe cuś wrzucił. jeśli już mam sie czepiać to wg mnie troszkę przeostrzona tekstura, no i mapowanie sie rozciągnęło. Ale to czepialstwo, Gorsze rzeczy już zostawiałem bez poprawki ;)
Napisano 8 Czerwiec 200915 l Autor Oł, yea, to komentarze się posypały... Nie to, żeby był to jakiś model zasługujący na nie wiadomo co, ale podstawowe błędy lepiej powytykać na czymś "na próbę" niż na finalnym, dużym projekcie.
Napisano 8 Czerwiec 200915 l Chcesz to masz ;) Ksztalt ok, fajna normalka, ale kiepska tekstura koloru. Skala skory na teksturze jest zaburzona tzn. o wiele za duza. Łata wyglada jak zrobiona z wikliny ;) Niepotrzebnie miedzy szwami jest tak ciemno. Wyglada jakby sie rozlazily i zaraz mialo sie to wszysko rozpruc. Jej ksztalt nie jest najszczesliwszy, kwadratowa chyba bylaby wyrazistsza. To malutki w skali obiekt i pstrokaty detal na skorze nie jest potrzebny. Bardziej na diffuse pasuje to co dales na specularze. Czyli spokojna jednolita tekstura z kilkoma elementami: sznurek, łata... jakby bylo malo moglbys dodac obszycie jakies u gory. I tyle powinno starczyc na taki maly obiekt, wiecej tam nie musi sie dziac.
Napisano 8 Czerwiec 200915 l szału niema, ale jak na sakiewke to więcej raczej nie trzeba. a zakładając topic o sakiewce to dziesiątków komentarzy się nie spodziewaj ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto