zumberek Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam, nie jestem pewien czy moje pytanie powinno byc w dziale rendering czy texturing. Sprawa jest taka ze chcialbym moc renderowac obiekty z widocznym splejnami - i tutaj sie troszke sprawa komplikuje bo te widoczne splajny byly liniami przerywanymi (jak w rzutach lub cos w tym stylu). Ma ktos pomysl jak to zrobic? edit: obszedlem to troche naokolo - z modelu wyciagnalem splajny i te splany podzielilem na kilkanascie mniejszych - z nich co 2 rzad/kolumne usuwalem co dalo efekt przerywanej linii. Fajnie jak bylby do tego jakis shader. Pozdrawiam, ID Edytowane 12 Czerwiec 2009 przez zumberek
Gość Gosc Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 skoro splines, to maja koordynaty mapowania, mozesz ustawic im w kanale diffuse mape checkerbox i beda wygladac jak przerywane, te sama mape wrzuc do opacity tylko odwroc kolory BLACKWHITE
zumberek Napisano 13 Czerwiec 2009 Autor Napisano 13 Czerwiec 2009 Rzeczywiście bardzo dobry sposób żeby cel osiągnąć, dzięki wielkie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się