Jump to content
Sign in to follow this  
zumberek

Linie przerywane

Recommended Posts

Witam, nie jestem pewien czy moje pytanie powinno byc w dziale rendering czy texturing. Sprawa jest taka ze chcialbym moc renderowac obiekty z widocznym splejnami - i tutaj sie troszke sprawa komplikuje bo te widoczne splajny byly liniami przerywanymi (jak w rzutach lub cos w tym stylu).

Ma ktos pomysl jak to zrobic?

 

edit: obszedlem to troche naokolo - z modelu wyciagnalem splajny i te splany podzielilem na kilkanascie mniejszych - z nich co 2 rzad/kolumne usuwalem co dalo efekt przerywanej linii. Fajnie jak bylby do tego jakis shader.

 

 

Pozdrawiam,

ID

Edited by zumberek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gosc

skoro splines, to maja koordynaty mapowania, mozesz ustawic im w kanale diffuse mape checkerbox i beda wygladac jak przerywane, te sama mape wrzuc do opacity tylko odwroc kolory BLACKWHITE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy