Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, nie jestem pewien czy moje pytanie powinno byc w dziale rendering czy texturing. Sprawa jest taka ze chcialbym moc renderowac obiekty z widocznym splejnami - i tutaj sie troszke sprawa komplikuje bo te widoczne splajny byly liniami przerywanymi (jak w rzutach lub cos w tym stylu).

Ma ktos pomysl jak to zrobic?

 

edit: obszedlem to troche naokolo - z modelu wyciagnalem splajny i te splany podzielilem na kilkanascie mniejszych - z nich co 2 rzad/kolumne usuwalem co dalo efekt przerywanej linii. Fajnie jak bylby do tego jakis shader.

 

 

Pozdrawiam,

ID

Edytowane przez zumberek
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

skoro splines, to maja koordynaty mapowania, mozesz ustawic im w kanale diffuse mape checkerbox i beda wygladac jak przerywane, te sama mape wrzuc do opacity tylko odwroc kolory BLACKWHITE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności