Jump to content

3ds Max i import z SketchUp.


olopl

Recommended Posts

Wymodelowałem sobie pewien obiekt w programie Google SketchUp 7 i za importowałem sobie go do 3ds Max. Importując model do maxa powstały jakieś linie, których nie powinno być:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d385f52d512f5c6.html

 

Gdy próbuje usnąć owe linie to mi znika pół ściany.

 

Po za tym obiekt jest cały kolorowy, a powinien być jednokolorowy.

 

Ktoś wie co może być nie tak i jak ten problem rozwiązać?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wymodelowałem sobie pewien obiekt w programie Google SketchUp 7 i za importowałem sobie go do 3ds Max. Importując model do maxa powstały jakieś linie, których nie powinno być:

 

to wynika ze sposobu eksportu SketchUp, nie mow ze tych linii nie powinno byc,

bo one tak czy siak tam beda, a to ze sa widoczne... to drazni tylko

wylacznie ciebie, zastosuj modyfikator: Smooth lub AUtoEdge zeby

"zniknely" z twojego pola widzenia

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d385f52d512f5c6.html

Gdy próbuje usnąć owe linie to mi znika pół ściany.

no znika, bo linie do niej naleza, SketchUp tak przecial sciane zeby osadzic

otwory na okna i nie masz na to wplywu... wiec nic nie usuwaj

 

 

Po za tym obiekt jest cały kolorowy, a powinien być jednokolorowy.

Ktoś wie co może być nie tak i jak ten problem rozwiązać?

 

nie widac tego na screenshocie ktory pokazales, jakis render?

geometria po renderingu wyglada ok?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy