Ramsez Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Macie jakiś pomysł jak wymodelować góry na podstawie mapy poziomicowej? Przyszło mi na myśl zapełnianie kolorem przestrzeni pomiędzy poziomicami (coraz mocniejszym odcieniem) i później displacementem wyextrudować.
Loki Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Jeśli będziesz w stanie dopasować gradienty - to się da. Ale max (bo zakladam ze w Maksie chcesz to robić) ma swoje narzędzie do robienia terenu - mozna sobie w nim objechać poziomice linią, ustawić na odpowiedniej wysokości te linie i połączyć płaszczyzną - trzeba oczywiście później poprawić wszsytkie niedociągnięca itp, ale metdoa działa ( Compound Object -> Terrain ) 1
Ramsez Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Napisano 24 Czerwiec 2009 Aha jeszcze jedno, można otworzyć wektory w maxie? Mam mapę w AI zajmującą 50 MB więc obrysowanie tego splajnem w tym stuleciu nie wchodzi w grę...
Ramsez Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Napisano 24 Czerwiec 2009 (edytowane) Line in file exceeds 255 characters Improper file formatTakie błędy dostaję, nawet jak próbuję otworzyć tylko mały wycinek mapy. EDIT: dobra walić .ai, zrobiłem z tego dwg i przerobiło mi na spliny bez krzyku. Dzięki za zainteresowanie. Edytowane 24 Czerwiec 2009 przez Ramsez
Ramsez Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Napisano 24 Czerwiec 2009 W jaki sposób zoptymalizować spliny powstałe po imporcie krzywych przez dwg? Zmieniając optimization nie uzyskuję redukcji punktów, może jest na to sposób na etapie exportu?
Rekomendowane odpowiedzi