Jump to content

Model gór na podstawie mapy poziomicowej


Ramsez

Recommended Posts

Macie jakiś pomysł jak wymodelować góry na podstawie mapy poziomicowej?

 

Przyszło mi na myśl zapełnianie kolorem przestrzeni pomiędzy poziomicami (coraz mocniejszym odcieniem) i później displacementem wyextrudować.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli będziesz w stanie dopasować gradienty - to się da. Ale max (bo zakladam ze w Maksie chcesz to robić) ma swoje narzędzie do robienia terenu - mozna sobie w nim objechać poziomice linią, ustawić na odpowiedniej wysokości te linie i połączyć płaszczyzną - trzeba oczywiście później poprawić wszsytkie niedociągnięca itp, ale metdoa działa ( Compound Object -> Terrain )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Line in file exceeds 255 characters
Improper file format
Takie błędy dostaję, nawet jak próbuję otworzyć tylko mały wycinek mapy.

 

EDIT:

 

dobra walić .ai, zrobiłem z tego dwg i przerobiło mi na spliny bez krzyku.

 

Dzięki za zainteresowanie.

Edited by Ramsez
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy