Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Macie jakiś pomysł jak wymodelować góry na podstawie mapy poziomicowej?

 

Przyszło mi na myśl zapełnianie kolorem przestrzeni pomiędzy poziomicami (coraz mocniejszym odcieniem) i później displacementem wyextrudować.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli będziesz w stanie dopasować gradienty - to się da. Ale max (bo zakladam ze w Maksie chcesz to robić) ma swoje narzędzie do robienia terenu - mozna sobie w nim objechać poziomice linią, ustawić na odpowiedniej wysokości te linie i połączyć płaszczyzną - trzeba oczywiście później poprawić wszsytkie niedociągnięca itp, ale metdoa działa ( Compound Object -> Terrain )

Napisano
  • Autor

Aha jeszcze jedno, można otworzyć wektory w maxie? Mam mapę w AI zajmującą 50 MB więc obrysowanie tego splajnem w tym stuleciu nie wchodzi w grę...

Napisano
  • Autor
Line in file exceeds 255 characters
Improper file format
Takie błędy dostaję, nawet jak próbuję otworzyć tylko mały wycinek mapy.

 

EDIT:

 

dobra walić .ai, zrobiłem z tego dwg i przerobiło mi na spliny bez krzyku.

 

Dzięki za zainteresowanie.

Edytowane przez Ramsez

Napisano
  • Autor

W jaki sposób zoptymalizować spliny powstałe po imporcie krzywych przez dwg? Zmieniając optimization nie uzyskuję redukcji punktów, może jest na to sposób na etapie exportu?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności