Napisano 24 Czerwiec 200915 l To mój pierwszy post tutaj, więc witam wszystkich serdecznie :) Czy słyszał ktoś o jakimś pluginie (albo metodzie), umożliwiającym stworzenie takiego efektu? Chodzi mi o tą taką jakby falę uderzeniową, bezbarwne ugięcie przestrzeni w momencie eksplozji pierwszego statku na samym początku filmiku: http://starcraft2.com/features/misc/deathanimations.xml Wiem że pewnie łatwo to zrobić w After Effects, ale czy da się w 3ds Maxie z jakimś pluginem? Z góry dzięki i pozdrawiam :) EDIT: Nie chodzi tu chyba o zwykły displacement powierzchni, bo podobny efekt widziałem też w momentach, gdzie np statek wisiał w powietrzu, i zdecydowanie nie była to trasformacja plane'a pod nim :) Edytowane 24 Czerwiec 200915 l przez Đraven
Napisano 24 Czerwiec 200915 l w 3dsmaxie to jest w standardzie. wokół swojego obiektu stwórz kulkę i nadaj jest materiał 100% przezroczystości ale z refrakcją. Animuj siłę refrakcji wraz z rozprzestrzenianiem się fali. W afterze jest szybciej distortem ale jak nie znasz to spoko ważne że w maxie też się da Powodzenia DaveBorck
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Autor Dzięki wielkie popróbuję :) A Aftera obecnie nie posiadam, muszę się za nim po prostu zakręcić ;)
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Autor Właśnie przez przypadek wpadłem na Space Warps: Distortion, okazuje się że jak taki efekt ma być "w powietrzu", czyli nie doczepiony do konkretnego obiektu, można zrobić 100% przezroczysty plane i odpowiednio zanimować :)
Napisano 13 Lipiec 200915 l Autor Jeszcze raz w tej samej sprawie.. Znalazłem plugin o nazwie FractalFlow, by Digimation. Wygląda na to że działa bez problemu na Maxie 8, ale nie ma go w pakiecie instalacyjnym dla Maxa 9. Jest jakikolwiek sposób żeby to uruchomić pod dziewiątką?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto