Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To mój pierwszy post tutaj, więc witam wszystkich serdecznie :)

 

Czy słyszał ktoś o jakimś pluginie (albo metodzie), umożliwiającym stworzenie takiego efektu? Chodzi mi o tą taką jakby falę uderzeniową, bezbarwne ugięcie przestrzeni w momencie eksplozji pierwszego statku na samym początku filmiku: http://starcraft2.com/features/misc/deathanimations.xml

 

Wiem że pewnie łatwo to zrobić w After Effects, ale czy da się w 3ds Maxie z jakimś pluginem?

 

Z góry dzięki i pozdrawiam :)

 

EDIT: Nie chodzi tu chyba o zwykły displacement powierzchni, bo podobny efekt widziałem też w momentach, gdzie np statek wisiał w powietrzu, i zdecydowanie nie była to trasformacja plane'a pod nim :)

Edytowane przez Đraven

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w 3dsmaxie to jest w standardzie. wokół swojego obiektu stwórz kulkę i nadaj jest materiał 100% przezroczystości ale z refrakcją. Animuj siłę refrakcji wraz z rozprzestrzenianiem się fali.

W afterze jest szybciej distortem ale jak nie znasz to spoko ważne że w maxie też się da

 

Powodzenia

DaveBorck

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie popróbuję :) A Aftera obecnie nie posiadam, muszę się za nim po prostu zakręcić ;)

Napisano
  • Autor

Właśnie przez przypadek wpadłem na Space Warps: Distortion, okazuje się że jak taki efekt ma być "w powietrzu", czyli nie doczepiony do konkretnego obiektu, można zrobić 100% przezroczysty plane i odpowiednio zanimować :)

 

Napisano
  • Autor

Jeszcze raz w tej samej sprawie..

 

Znalazłem plugin o nazwie FractalFlow, by Digimation. Wygląda na to że działa bez problemu na Maxie 8, ale nie ma go w pakiecie instalacyjnym dla Maxa 9. Jest jakikolwiek sposób żeby to uruchomić pod dziewiątką?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności