Đraven Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 (edytowane) Ostatnio oglądałem Anime FMA i wpadłem na pomysł wymodelowania takiej Bramy. Mesh jest już właściwie kompletny, oprócz wnętrza (ale tu się chyba nie ma co bawić, walnę zwykłą mapę). Nie jestem jednak pewny co do jakości materiałów, które powstawiałem. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, jak sprawić, by kamienna fasada albo metalowe figurki były bardziej realistyczne i w dodatku podobne do oryginału :) W oryginale wygląda to tak: http://media.animevice.com/uploads/0/1250/59012-full_metal_alchemist_gate_large.png Edytowane 3 Lipiec 2009 przez Đraven
khatake Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Refka to jeden wielki blur. Jedynego co można ze zdjęcia wyciągnąć to proporcje tej bramy...które u ciebie leżą ;]
Đraven Napisano 25 Czerwiec 2009 Autor Napisano 25 Czerwiec 2009 (edytowane) http://media.animevice.com/uploads/0/1250/59012-full_metal_alchemist_gate_large.png tu już mniej leżą ;P chociaż trochę może leżą faktycznie EDIT: Okay, poprawiłem trochę te proporcje :) Swoją drogą, jedno skrzydło drzwiowe się skopało i nie wiem czemu :/ Edytowane 25 Czerwiec 2009 przez Đraven
bartekb89 Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 może jakis weld tam powstał albo żeś vertexy pzez przypadek poprzesuwał czy cos...
Đraven Napisano 28 Czerwiec 2009 Autor Napisano 28 Czerwiec 2009 może jakis weld tam powstał albo żeś vertexy pzez przypadek poprzesuwał czy cos... Dzięki, miałeś rację, już to na szczęście poprawiłem; przyczyną było to, że te drzwi są na mirrorze i skrzydła na siebie nachodziły :) Dzisiaj się postaram wrzucić render z kilkoma poprawkami :)
Đraven Napisano 3 Lipiec 2009 Autor Napisano 3 Lipiec 2009 Update w załączniku w 1 poście; trochę poprawiłem materiały, proporcje i usunąłem parę absurdalnych błędów :) dałem też inne światło, zielonkawe z dołu z "podłogi" na której to stoi, + jedno białe z góry. Teraz się tak zastanawiam: jak patrzę na ten reference image (http://media.animevice.com/uploads/0/1250/59012-full_metal_alchemist_gate_large.png), to wydaje mi się, że dobrym pomysłem byłby taki jakby lekki blur przy tym renderze, cos w rodzaju tego, jak rozmyte sa landscape'y w Wiedźminie. Da się takie coś zrobić w V-rayu, czy trzeba kombinować w Corelu/Photoshopie? :)
Đraven Napisano 3 Lipiec 2009 Autor Napisano 3 Lipiec 2009 Dobra, sam już odkryłem jak zrobić ten blur - pobawiłem się z antialiasingiem, i blend okazał się odpowiedni :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się