Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio oglądałem Anime FMA i wpadłem na pomysł wymodelowania takiej Bramy.

 

Mesh jest już właściwie kompletny, oprócz wnętrza (ale tu się chyba nie ma co bawić, walnę zwykłą mapę). Nie jestem jednak pewny co do jakości materiałów, które powstawiałem. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, jak sprawić, by kamienna fasada albo metalowe figurki były bardziej realistyczne i w dodatku podobne do oryginału :)

 

W oryginale wygląda to tak: http://media.animevice.com/uploads/0/1250/59012-full_metal_alchemist_gate_large.png

Edytowane przez Đraven

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Refka to jeden wielki blur. Jedynego co można ze zdjęcia wyciągnąć to proporcje tej bramy...które u ciebie leżą ;]

Napisano
  • Autor
może jakis weld tam powstał albo żeś vertexy pzez przypadek poprzesuwał czy cos...

Dzięki, miałeś rację, już to na szczęście poprawiłem; przyczyną było to, że te drzwi są na mirrorze i skrzydła na siebie nachodziły :) Dzisiaj się postaram wrzucić render z kilkoma poprawkami :)

Napisano
  • Autor

Update w załączniku w 1 poście; trochę poprawiłem materiały, proporcje i usunąłem parę absurdalnych błędów :) dałem też inne światło, zielonkawe z dołu z "podłogi" na której to stoi, + jedno białe z góry.

 

Teraz się tak zastanawiam: jak patrzę na ten reference image (http://media.animevice.com/uploads/0/1250/59012-full_metal_alchemist_gate_large.png), to wydaje mi się, że dobrym pomysłem byłby taki jakby lekki blur przy tym renderze, cos w rodzaju tego, jak rozmyte sa landscape'y w Wiedźminie. Da się takie coś zrobić w V-rayu, czy trzeba kombinować w Corelu/Photoshopie? :)

Napisano
  • Autor

Dobra, sam już odkryłem jak zrobić ten blur - pobawiłem się z antialiasingiem, i blend okazał się odpowiedni :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności