natas Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Po renderze pojawia mi się dziwny błąd prostokąt wokół obiektu a odbicia zmieniły się na zielone ... pomimo ,że takich nie ma nadany ani obiekt ani żadna z lamp tak mniej więcej to wygląda 1 odbicia 2 dziwny prostokąt Czy ktoś wie co z tym zrobić ?
Ania Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Aktualna wersja blendera? Internal? Najlepiej pokaż plik, albo przynajmniej ustawienia rendera, materiałów i świateł. Wygląda dziwnie, pojęcia nie mam co to.
natas Napisano 28 Czerwiec 2009 Autor Napisano 28 Czerwiec 2009 Niestety plik waży za dużo bo na innych warstwach mam jeszcze kilka podobnych pojazdów bloki w tle itd ...Lampa sun Dist:60,82 ; Energy:0,300 ; Ray shadow ;Adaptiwe qmc ; soft size 0,90 ;samples3 ;threshold 0,001 kolejna lampa spot dist 29 ;energy 1,500 ;Buf.shadow ; spot si :45,00 ,spot bi 0,150 ;scuare reszty cyba nie zmieniałem ,w nodach dodałem dof i wektor blur ale bez tego też wychodzą artefakty jedynie jak zrenderuje metodą radiosity to jest ok tylko ,że wówczas nie ma cieni .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się