Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po renderze pojawia mi się dziwny błąd prostokąt wokół obiektu a odbicia zmieniły się na zielone ... pomimo ,że takich nie ma nadany ani obiekt ani żadna z lamp 68cdb07d6f722e45m.jpg tak mniej więcej to wygląda

1 odbicia

2 dziwny prostokąt

Czy ktoś wie co z tym zrobić ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Aktualna wersja blendera? Internal?

Najlepiej pokaż plik, albo przynajmniej ustawienia rendera, materiałów i świateł. Wygląda dziwnie, pojęcia nie mam co to.

Napisano

Niestety plik waży za dużo bo na innych warstwach mam jeszcze kilka podobnych pojazdów bloki w tle itd ...Lampa sun Dist:60,82 ; Energy:0,300 ; Ray shadow ;Adaptiwe qmc ; soft size 0,90 ;samples3 ;threshold 0,001 kolejna lampa spot dist 29 ;energy 1,500 ;Buf.shadow ; spot si :45,00 ,spot bi 0,150 ;scuare reszty cyba nie zmieniałem ,w nodach dodałem dof i wektor blur ale bez tego też wychodzą artefakty jedynie jak zrenderuje metodą radiosity to jest ok tylko ,że wówczas nie ma cieni .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności