Skocz do zawartości

Modele 3d: Teczka by Model


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Postanowiłem w końcu pochwalić się swoimi pracami na forum :) Zbyt wiele osób mnie tutaj nie zna bo to jest dopiero mój drugi temat ale mam nadzieję, że znajdzie się kilka osób które będą chciały ocenić moje prace i może coś podpowiedzieć aby były lepsze :P

 

Zacznę od skrzynek Niemieckich z II wojny światowej. Mała służyła m.in. do transportu taśm amunicyjnych a duża do przenoszenia granatów (tzw.tłuczków do ziemniaków ;p ).

 

skrz_1m.jpg skrz_2m.jpgskrz_3m.jpg

 

skrz_2m.jpgskrz_1m.jpgskrz_3m.jpg

Kolejne skrzynki. Tym razem Polska na ammo do mausera (zielona) i Niemiecka od czegoś tam nie pamiętam już od czego ;p

 

skrzynki_dns_resize.jpg

skrzynki_ns_resize.jpg skrzynki_si_resize.jpg

skrzynki_si_resize.jpg

skrzynki_dns_resize.jpg skrzynki_dnst_resize.jpg

 

skrzynki_ns_resize.jpg skrzynki_si_resize.jpg

 

 

 

cdn. ;)

Edytowane przez Model
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć,

 

Moim zdaniem modele i tekstury prezentuja sie całkiem nieźle, ale powinieneś bardziej wyostrzyć tekstury i zdecydowanie zmniejszyc nasycenie (chyba że to przez ustawienia monitora u mnie lepiej prezentuja sie po wyostrzeniu i zmniejszeniu nasycenia ).

 

model1.th.jpg

model2.th.jpg

Napisano (edytowane)

mi się podoba, właściwie zastrzeżeń nie mam

zaś co do samego nasycenia to Akka po części ma rację. tzn faktycznie te skrzynki metalowe fajniej wyglądają ze zmniejszonym nasyceniem.

chociaż textury nie są tak nasycone z tego co widziałem, i to raczej wina oświetlenia (do czego się zresztą przyczyniłem :P )

jednak te drewniane po zmianie nasycenia są u mnie już za szare

 

Niemiecka od czegoś tam nie pamiętam już od czego ;p

to jest regulaminowa skrzynia do przechowywania papieru toaletowego ;)

Edytowane przez Valery
Napisano

ciacho191: UV uchwytów nie jest większe od reszty, uchwyt ma mocniejszą normal mapę może dlatego Ci się tak wydaje :)

 

AkkA: masz rację co do metalowych troszkę nasycenia im zmniejszę ale drewniane u mnie wyglądają teraz prawie jak szare ;)

Napisano

zanim zaczniesz wyostrzać pokaz tekstury. Nie unikniesz rozmyć tekstury w gamearcie. Jedynie musisz zadecydować z jakiej odległości mają fajnie wyglądać. A moim zdaniem nie ma nic gorszego jak przeostrzona tekstura, z bliska takie wyglądają koszmarnie, wychodzą przypadkowe piksele, widać wyraźniej kompresje koloru po zapisaniu w dds'ie. Wyostrzanie nie zwiększa ilości detalu tylko kontrast pomiędzy sąsiednimi pikselami. Uchwyt był spoko ;)

A propos kolorów. Tak naprawdę na dzień dzisiejszy ważne żeby były spójne ze sobą, I dopasowane do sceny w której mają leżeć.

Co do skrzynek w tym wypadku bardziej bym odcień zieleni dopasował miedzy tymi metalowymi a drewnianymi. Nie wyglądają jakby były zrobione w tym samym czasie przez jedną osobę. Nasycenie metalowych za mocne, ale jak już mówiłem, "wszystko zależy od..." drewno na moim monitorze było ok.

Pozdro

Napisano

Yo

Fajne, uczy się chłopię szybko.

 

Specular na metalu jest zbyt delikatny.

Wyostrz i zrób mocniejszy, teraz będzie go trudno w ogole zobaczyć w grze (chodzi mi o róznicę między "nagim" metalem i farbą).

W rzeczywistosci jedna różnica między tymi materiałami to siła speculara, a druga to różnica glosinessa.

Ty masz tylko do dyspozycji speculara - więc zrób go mocniejszego.

 

Po drugie (ja wiem ze jestem z tym nuudny): podanie.

Qrde, wrzuć te obrazki do fotoszopa, i daj nawet auto levelsy:

 

attachment.php?attachmentid=64498&stc=1&thumb=1&d=1246872882

 

Jak ja moge ocenić jak nie mam pełnej skali tonalnej na obrazku?

I dodatkowo na podłoże jakieś aoc daj, albo cienie, to "posadzi" obiekty na gruncie.

Poza tym - na obrazku który przerobiłem źródło światła jest za nisko.

Jest z dołu prawie.

Chcemy światło z góry!

Na drewnianych skrzynkach jest o niebo lepiej ze światłem.

 

G.

Napisano

Siema Model :] Mnie się skrzynki bardzo podobają i wiem, że w Armed Assault I lub II będą się prezentowały świetnie. Powodzenia w dalszych bojach... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności