Model Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam Postanowiłem w końcu pochwalić się swoimi pracami na forum :) Zbyt wiele osób mnie tutaj nie zna bo to jest dopiero mój drugi temat ale mam nadzieję, że znajdzie się kilka osób które będą chciały ocenić moje prace i może coś podpowiedzieć aby były lepsze :P Zacznę od skrzynek Niemieckich z II wojny światowej. Mała służyła m.in. do transportu taśm amunicyjnych a duża do przenoszenia granatów (tzw.tłuczków do ziemniaków ;p ). Kolejne skrzynki. Tym razem Polska na ammo do mausera (zielona) i Niemiecka od czegoś tam nie pamiętam już od czego ;p cdn. ;) Edytowane 12 Sierpień 2009 przez Model
ciacho191 Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 model ładny ale uv chyba na drewnianej skrzyni polskiej na uchwytach jest zbyt duże albo mi się wydaje pracuj dalej ;)
AkkA Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Cześć, Moim zdaniem modele i tekstury prezentuja sie całkiem nieźle, ale powinieneś bardziej wyostrzyć tekstury i zdecydowanie zmniejszyc nasycenie (chyba że to przez ustawienia monitora u mnie lepiej prezentuja sie po wyostrzeniu i zmniejszeniu nasycenia ).
Valery Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 (edytowane) mi się podoba, właściwie zastrzeżeń nie mam zaś co do samego nasycenia to Akka po części ma rację. tzn faktycznie te skrzynki metalowe fajniej wyglądają ze zmniejszonym nasyceniem. chociaż textury nie są tak nasycone z tego co widziałem, i to raczej wina oświetlenia (do czego się zresztą przyczyniłem :P ) jednak te drewniane po zmianie nasycenia są u mnie już za szare Niemiecka od czegoś tam nie pamiętam już od czego ;p to jest regulaminowa skrzynia do przechowywania papieru toaletowego ;) Edytowane 27 Czerwiec 2009 przez Valery
Model Napisano 28 Czerwiec 2009 Autor Napisano 28 Czerwiec 2009 ciacho191: UV uchwytów nie jest większe od reszty, uchwyt ma mocniejszą normal mapę może dlatego Ci się tak wydaje :) AkkA: masz rację co do metalowych troszkę nasycenia im zmniejszę ale drewniane u mnie wyglądają teraz prawie jak szare ;)
Eric_Draven Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 zanim zaczniesz wyostrzać pokaz tekstury. Nie unikniesz rozmyć tekstury w gamearcie. Jedynie musisz zadecydować z jakiej odległości mają fajnie wyglądać. A moim zdaniem nie ma nic gorszego jak przeostrzona tekstura, z bliska takie wyglądają koszmarnie, wychodzą przypadkowe piksele, widać wyraźniej kompresje koloru po zapisaniu w dds'ie. Wyostrzanie nie zwiększa ilości detalu tylko kontrast pomiędzy sąsiednimi pikselami. Uchwyt był spoko ;) A propos kolorów. Tak naprawdę na dzień dzisiejszy ważne żeby były spójne ze sobą, I dopasowane do sceny w której mają leżeć. Co do skrzynek w tym wypadku bardziej bym odcień zieleni dopasował miedzy tymi metalowymi a drewnianymi. Nie wyglądają jakby były zrobione w tym samym czasie przez jedną osobę. Nasycenie metalowych za mocne, ale jak już mówiłem, "wszystko zależy od..." drewno na moim monitorze było ok. Pozdro
gutekfiutek Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Yo Fajne, uczy się chłopię szybko. Specular na metalu jest zbyt delikatny. Wyostrz i zrób mocniejszy, teraz będzie go trudno w ogole zobaczyć w grze (chodzi mi o róznicę między "nagim" metalem i farbą). W rzeczywistosci jedna różnica między tymi materiałami to siła speculara, a druga to różnica glosinessa. Ty masz tylko do dyspozycji speculara - więc zrób go mocniejszego. Po drugie (ja wiem ze jestem z tym nuudny): podanie. Qrde, wrzuć te obrazki do fotoszopa, i daj nawet auto levelsy: Jak ja moge ocenić jak nie mam pełnej skali tonalnej na obrazku? I dodatkowo na podłoże jakieś aoc daj, albo cienie, to "posadzi" obiekty na gruncie. Poza tym - na obrazku który przerobiłem źródło światła jest za nisko. Jest z dołu prawie. Chcemy światło z góry! Na drewnianych skrzynkach jest o niebo lepiej ze światłem. G.
Sejtan Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Siema Model :] Mnie się skrzynki bardzo podobają i wiem, że w Armed Assault I lub II będą się prezentowały świetnie. Powodzenia w dalszych bojach... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się