viater Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Witam, Robię postać i po wymodelowaniu rozwinąłem UV mapę. Niestety Unfoldem bo w LW to jakaś masakra (przynajmniej dla mnie) Rozczłonowałem ją na dwie częci: tors i głowę. W miejscach gdzie zadałem rozcięcie widać szwy. Jak się takie coś maskuje? Jakby ktoś wiedział to proszę o podpowiedź. [ATTACH]64345[/ATTACH]
Tomala Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 jak LW nie daje rady z mapowaniem to skorzystaj z blendera chociażby. Maskowanie szwów to sprawa textury. Najlepiej maskować szwy zamalowując je w programie który umożliwia malowanie po obiektach 3d np bodypaint, mudbox, zbrush.
qbaqbaMAX3D Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 http://www.robinwood.com/Catalog/Technical/LightwaveTuts/LWTutSet.html pod linkiem jest sporo tutkow w temacie UV dla LW, jezeli Ci to pomoze to super. patrz rozwijana lista po lewej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się