Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Robię postać i po wymodelowaniu rozwinąłem UV mapę. Niestety Unfoldem bo w LW to jakaś masakra (przynajmniej dla mnie)

Rozczłonowałem ją na dwie częci: tors i głowę. W miejscach gdzie zadałem rozcięcie widać szwy. Jak się takie coś maskuje? Jakby ktoś wiedział to proszę o podpowiedź.

 

[ATTACH]64345[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak LW nie daje rady z mapowaniem to skorzystaj z blendera chociażby.

Maskowanie szwów to sprawa textury. Najlepiej maskować szwy zamalowując je w programie który umożliwia malowanie po obiektach 3d np bodypaint, mudbox, zbrush.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności