Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam!

 

 

tak jak w tytule:

 

szukam jakiegos sprytnego skrypcika ktory po wlepieniu do rotation scripta w assigna controllerach w maxie pozwoli mi na obrot np dummy podpietego do vertexa innego obiektu.

skrypt do podpiecia do vertexa juz mam ale pozwala to na automatyczne podazanie podpietego obiektu za vertexem....potrzebuje takze by obracal sie tak jak vertex:/...mam nadzieje ze jasno sie wyrazilem :) na skryptach kompletnie sie nie znam :)

 

na razie mam takie cos:

 

 

 

dependson $poly;

pos=polyop.getvert #poly numervertexa;

 

 

 

dziala pieknie ale nie obraca :((jako ze tylko o pozycje w tym chodzilo :) )

 

 

pozdrawiam:

Biszkopterro_nogaskrypterro!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem pewien, ale czy vertex w ogole ma informacje o obrocie ? Zawsze myslalem ze vertex jest okreslony tylko wspolzednymi w przestrzeni.

Napisano
  • Autor

ha no wlasnie ...dobre pytanie,ale jak tego nie przewidzieli w maxie to by mogli...taki spin czy coos:)...bardzo przydatna informacja....:)

 

chym to sprawa nie bedzie taka prosta jak myslalem :)pokombinuje

 

 

dzieki za zainteresowanie :)

 

jak by jednak ktos wpadl na taki genialny skrypt czy cos...to bede pilnowal watku :)

Napisano

Masz cos takiego w maxie jak attachment constraint.. tylko ze tego nie da sie idealnie podpiac do danego vertexa a jedynie na oko mniej wiecej. Taki helperek pozniej ustawia swa rotacje do normala danego polygona.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności