Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

3ds Max 2010 nie chce mi wyexportować kości. Używam formatu .DAE.

 

Wyskakują ostrzeżenia:

 

Warning:Physique Modifier Export (1)

Warning:Invalid selection set (1)

Warning:Geometry conversion (0)

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rozumiem iż chodzi o point cache? Jeśli tak to nie mam pojęcia jak tego użyć. Nakładam modyfikator i mogę usunąć kości a obiekt się porusza. Nie ma jednak kluczy a co za tym idzie nie exportuje się animacja tylko nieruchomy obiekt. Trzeba coś przestawić lub dodać?

Napisano

Ta animacja potrzebna mi jest do gry. Najlepiej w formacie .DAE. Point cache zawsze korzysta z dodatkowego pliku .xml?

 

Ps. Może lepiej wrócę do 3ds Max 9 i wyexportuję to na kościach? Jak jest wydajniej?

Napisano

napewno eksport do kosci za pomoca fbx bedze szybszy niz eksport do pointcashe, mozesz to eksportnąc do fbx, jesli masz z tym prblm to pisz na gg bedzie szybciej 4658161

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności