Napisano 6 Lipiec 200915 l Witam 3ds Max 2010 nie chce mi wyexportować kości. Używam formatu .DAE. Wyskakują ostrzeżenia: Warning:Physique Modifier Export (1) Warning:Invalid selection set (1) Warning:Geometry conversion (0)
Napisano 6 Lipiec 200915 l exportuj przez pointcash to ci zapisze animacje do wieszcholkow i nie bedziesz mial problemow.
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor rozumiem iż chodzi o point cache? Jeśli tak to nie mam pojęcia jak tego użyć. Nakładam modyfikator i mogę usunąć kości a obiekt się porusza. Nie ma jednak kluczy a co za tym idzie nie exportuje się animacja tylko nieruchomy obiekt. Trzeba coś przestawić lub dodać?
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor Sprawdziłem i po otwarciu zapisanego pliku w tym formacie nie działa animacja.
Napisano 7 Lipiec 200915 l musiz odpowiednio skonfigurowac eksport i napewno zadziala :) , to chyba najpopularniejsza metoda przenoszenia animacji.
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor Ta animacja potrzebna mi jest do gry. Najlepiej w formacie .DAE. Point cache zawsze korzysta z dodatkowego pliku .xml? Ps. Może lepiej wrócę do 3ds Max 9 i wyexportuję to na kościach? Jak jest wydajniej?
Napisano 13 Lipiec 200915 l napewno eksport do kosci za pomoca fbx bedze szybszy niz eksport do pointcashe, mozesz to eksportnąc do fbx, jesli masz z tym prblm to pisz na gg bedzie szybciej 4658161
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto