Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

3ds Max 2010 nie chce mi wyexportować kości. Używam formatu .DAE.

 

Wyskakują ostrzeżenia:

 

Warning:Physique Modifier Export (1)

Warning:Invalid selection set (1)

Warning:Geometry conversion (0)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

exportuj przez pointcash to ci zapisze animacje do wieszcholkow i nie bedziesz mial problemow.

Napisano
  • Autor

rozumiem iż chodzi o point cache? Jeśli tak to nie mam pojęcia jak tego użyć. Nakładam modyfikator i mogę usunąć kości a obiekt się porusza. Nie ma jednak kluczy a co za tym idzie nie exportuje się animacja tylko nieruchomy obiekt. Trzeba coś przestawić lub dodać?

Napisano

musiz odpowiednio skonfigurowac eksport i napewno zadziala :) , to chyba najpopularniejsza metoda przenoszenia animacji.

Napisano
  • Autor

Ta animacja potrzebna mi jest do gry. Najlepiej w formacie .DAE. Point cache zawsze korzysta z dodatkowego pliku .xml?

 

Ps. Może lepiej wrócę do 3ds Max 9 i wyexportuję to na kościach? Jak jest wydajniej?

Napisano

napewno eksport do kosci za pomoca fbx bedze szybszy niz eksport do pointcashe, mozesz to eksportnąc do fbx, jesli masz z tym prblm to pisz na gg bedzie szybciej 4658161

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności