michal84 Napisano 6 Lipiec 2009 Share Napisano 6 Lipiec 2009 Witam 3ds Max 2010 nie chce mi wyexportować kości. Używam formatu .DAE. Wyskakują ostrzeżenia: Warning:Physique Modifier Export (1) Warning:Invalid selection set (1) Warning:Geometry conversion (0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kredka Napisano 6 Lipiec 2009 Share Napisano 6 Lipiec 2009 exportuj przez pointcash to ci zapisze animacje do wieszcholkow i nie bedziesz mial problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal84 Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2009 rozumiem iż chodzi o point cache? Jeśli tak to nie mam pojęcia jak tego użyć. Nakładam modyfikator i mogę usunąć kości a obiekt się porusza. Nie ma jednak kluczy a co za tym idzie nie exportuje się animacja tylko nieruchomy obiekt. Trzeba coś przestawić lub dodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boner2 Napisano 6 Lipiec 2009 Share Napisano 6 Lipiec 2009 eksportuj przez *.fbx i bedze dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal84 Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2009 Ok tylko czym to później przerobić na .DAE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal84 Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2009 Sprawdziłem i po otwarciu zapisanego pliku w tym formacie nie działa animacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boner2 Napisano 7 Lipiec 2009 Share Napisano 7 Lipiec 2009 musiz odpowiednio skonfigurowac eksport i napewno zadziala :) , to chyba najpopularniejsza metoda przenoszenia animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal84 Napisano 8 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2009 Ta animacja potrzebna mi jest do gry. Najlepiej w formacie .DAE. Point cache zawsze korzysta z dodatkowego pliku .xml? Ps. Może lepiej wrócę do 3ds Max 9 i wyexportuję to na kościach? Jak jest wydajniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boner2 Napisano 13 Lipiec 2009 Share Napisano 13 Lipiec 2009 napewno eksport do kosci za pomoca fbx bedze szybszy niz eksport do pointcashe, mozesz to eksportnąc do fbx, jesli masz z tym prblm to pisz na gg bedzie szybciej 4658161 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się