syriusz 27 Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Witam wszystkich, mam pewien problem z materiałem vraya, gdy dodaje odbić w materiale to obiekt automatycznie robi się przeźroczysty. jako tło dałem zdjęcie a powierzchnie dającą cień- matte/shadow, co mogę zrobić? Chcę urzyć delikatnych odbić, odblasków tak aby nie były zbyt widoczne, ale dodawały obiektowi realizmu.
Bielik93 Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Mi jedynie co sie nasuwa na mysl to toze mogles pomylic relfect z refract ;]
mirach Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Jesli ustawiles enviroment jako screen, to on sie idealnie odbija w tym obiekcie i dlatego wyglada jak przezroczyste.
JunioR Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Jeśli tło jest w slocie background to spróbuj włączyć skylight environment(vray) i dać wartość mulit. na 0 może pomoże.
syriusz 27 Napisano 7 Lipiec 2009 Autor Napisano 7 Lipiec 2009 Hmmm a jest jakiś sposób na wyłaczenie odbić z tła? Jak zmianie z screen na inne to wychodzą rendery z trawą w tle a jak wyłaczę environment to nic to nie daje. Nie potrzebne mi są odbicia environmentu na obiekcie, potrzebuję odbić np, sky
mirach Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 W vrayu masz zakladke enviroment. Wrzuc to samo tlo w slot Reflection/Refraction, ale jako inna mape, i daj tej mapie Enviroment - Spherical zamiast Screen. Jesli odbicia nie maja byc jakos mega dokladne to wystarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się