Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, mam pewien problem z materiałem vraya, gdy dodaje odbić w materiale to obiekt automatycznie robi się przeźroczysty. jako tło dałem zdjęcie a powierzchnie dającą cień- matte/shadow, co mogę zrobić? Chcę urzyć delikatnych odbić, odblasków tak aby nie były zbyt widoczne, ale dodawały obiektowi realizmu.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 809
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli ustawiles enviroment jako screen, to on sie idealnie odbija w tym obiekcie i dlatego wyglada jak przezroczyste.

Napisano

Jeśli tło jest w slocie background to spróbuj włączyć skylight environment(vray) i dać wartość mulit. na 0 może pomoże.

Napisano
  • Autor

Hmmm a jest jakiś sposób na wyłaczenie odbić z tła? Jak zmianie z screen na inne to wychodzą rendery z trawą w tle a jak wyłaczę environment to nic to nie daje. Nie potrzebne mi są odbicia environmentu na obiekcie, potrzebuję odbić np, sky

Napisano

W vrayu masz zakladke enviroment. Wrzuc to samo tlo w slot Reflection/Refraction, ale jako inna mape, i daj tej mapie Enviroment - Spherical zamiast Screen. Jesli odbicia nie maja byc jakos mega dokladne to wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności