Napisano 6 Lipiec 200915 l Witam wszystkich, mam pewien problem z materiałem vraya, gdy dodaje odbić w materiale to obiekt automatycznie robi się przeźroczysty. jako tło dałem zdjęcie a powierzchnie dającą cień- matte/shadow, co mogę zrobić? Chcę urzyć delikatnych odbić, odblasków tak aby nie były zbyt widoczne, ale dodawały obiektowi realizmu.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Mi jedynie co sie nasuwa na mysl to toze mogles pomylic relfect z refract ;]
Napisano 7 Lipiec 200915 l Jesli ustawiles enviroment jako screen, to on sie idealnie odbija w tym obiekcie i dlatego wyglada jak przezroczyste.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Jeśli tło jest w slocie background to spróbuj włączyć skylight environment(vray) i dać wartość mulit. na 0 może pomoże.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Autor Hmmm a jest jakiś sposób na wyłaczenie odbić z tła? Jak zmianie z screen na inne to wychodzą rendery z trawą w tle a jak wyłaczę environment to nic to nie daje. Nie potrzebne mi są odbicia environmentu na obiekcie, potrzebuję odbić np, sky
Napisano 7 Lipiec 200915 l W vrayu masz zakladke enviroment. Wrzuc to samo tlo w slot Reflection/Refraction, ale jako inna mape, i daj tej mapie Enviroment - Spherical zamiast Screen. Jesli odbicia nie maja byc jakos mega dokladne to wystarczy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto