Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dlaczego gdy tworzę cylinder i zaznaczam np. jeden z bocznych edge i przesuwam w którąś stronę trzymając shifta, to on mi się nie kopiuje tylko odznacza ten edge ??

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz usunąć polygon, z którym sąsiaduje krawędź, którą chcesz wyciągnąć.

Mniej więcej tak:

 

cyl.th.png

Napisano
  • Autor

Mam jeszcze jedno pytanie:

 

Chcę zrobić światła: tworzę boxa, pomocnicze cylindry o 6 kątach, obrysowuję cut'em, robię chamfer na bokach boxa i gdy daję meshsmootha to cylindry się trochę zaokrąglają, ale tworzą się różne vertexy w złych miejscach i siatka robi się brzydka, co zrobić żeby tak nie byo ?? Albo jak inaczej zrobić sygnalizację ?

Napisano
  • Autor

Coś takiego jak w załącznikach. Próbowałem też z gęściejszą siatką ale podobne rezultaty, jeśli to zły sposób na zrobienie świateł, to jak je inaczej :zrobić, tak żeby wyglądały podobnie jak np. te: http://zbrwz.pl/sygnalizacja.jpg

Napisano
  • Autor

Może jakaś mała podpowiedź jak to zrobiłeś, bo jak na razie chyba jeszcze trochę za mało umiem... :(

Napisano
  • Autor

Robię boxa, zaznaczam odpowiednie poligon, daję bevel i wychodzi coś takiego jak w załączniku, a ja chcę żeby całkiem okrągłe były te miejsca na światła.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności