Napisano 7 Lipiec 200915 l Dlaczego gdy tworzę cylinder i zaznaczam np. jeden z bocznych edge i przesuwam w którąś stronę trzymając shifta, to on mi się nie kopiuje tylko odznacza ten edge ??
Napisano 7 Lipiec 200915 l Musisz usunąć polygon, z którym sąsiaduje krawędź, którą chcesz wyciągnąć. Mniej więcej tak:
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor Mam jeszcze jedno pytanie: Chcę zrobić światła: tworzę boxa, pomocnicze cylindry o 6 kątach, obrysowuję cut'em, robię chamfer na bokach boxa i gdy daję meshsmootha to cylindry się trochę zaokrąglają, ale tworzą się różne vertexy w złych miejscach i siatka robi się brzydka, co zrobić żeby tak nie byo ?? Albo jak inaczej zrobić sygnalizację ?
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor Coś takiego jak w załącznikach. Próbowałem też z gęściejszą siatką ale podobne rezultaty, jeśli to zły sposób na zrobienie świateł, to jak je inaczej :zrobić, tak żeby wyglądały podobnie jak np. te: http://zbrwz.pl/sygnalizacja.jpg
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor Może jakaś mała podpowiedź jak to zrobiłeś, bo jak na razie chyba jeszcze trochę za mało umiem... :(
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor Robię boxa, zaznaczam odpowiednie poligon, daję bevel i wychodzi coś takiego jak w załączniku, a ja chcę żeby całkiem okrągłe były te miejsca na światła.