KermiT01 Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Dlaczego gdy tworzę cylinder i zaznaczam np. jeden z bocznych edge i przesuwam w którąś stronę trzymając shifta, to on mi się nie kopiuje tylko odznacza ten edge ??
MatiSk8 Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Musisz usunąć polygon, z którym sąsiaduje krawędź, którą chcesz wyciągnąć. Mniej więcej tak:
indian Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 albo zaznaczyć wertexty położone na krawędzi i kliknąć break
KermiT01 Napisano 8 Lipiec 2009 Autor Napisano 8 Lipiec 2009 Mam jeszcze jedno pytanie: Chcę zrobić światła: tworzę boxa, pomocnicze cylindry o 6 kątach, obrysowuję cut'em, robię chamfer na bokach boxa i gdy daję meshsmootha to cylindry się trochę zaokrąglają, ale tworzą się różne vertexy w złych miejscach i siatka robi się brzydka, co zrobić żeby tak nie byo ?? Albo jak inaczej zrobić sygnalizację ?
KermiT01 Napisano 8 Lipiec 2009 Autor Napisano 8 Lipiec 2009 Coś takiego jak w załącznikach. Próbowałem też z gęściejszą siatką ale podobne rezultaty, jeśli to zły sposób na zrobienie świateł, to jak je inaczej :zrobić, tak żeby wyglądały podobnie jak np. te: http://zbrwz.pl/sygnalizacja.jpg
KermiT01 Napisano 8 Lipiec 2009 Autor Napisano 8 Lipiec 2009 Może jakaś mała podpowiedź jak to zrobiłeś, bo jak na razie chyba jeszcze trochę za mało umiem... :(
indian Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 wiadomość została skasowana z powodu braku walorów edukacyjnych
KermiT01 Napisano 8 Lipiec 2009 Autor Napisano 8 Lipiec 2009 Robię boxa, zaznaczam odpowiednie poligon, daję bevel i wychodzi coś takiego jak w załączniku, a ja chcę żeby całkiem okrągłe były te miejsca na światła.
Rekomendowane odpowiedzi