pchelka Napisano 1 Kwiecień 2004 Share Napisano 1 Kwiecień 2004 Witam to mój pierwszy pości zdeka biginer jestem ... i mam takie pytanko, jak zrobić realistyczną szybe reflektora (z zagieńciami wewnątrz itd) chodzi mi nie o kształt wewnentrznej części refletora (żarówka,lustro skupiające) lecz wewnętrzną część samej szyby. (front owej szyby mam gotowy, powstał w trakcie modelowania nadwozia z low poly) to pierwsze pytanie a drógie, Jak uzyskać realistyczny materiał dla tej szyby :) bawiłem sie kombinując w rórzny sposub (refleksy,, refrakcje i bump do tego) ale zawsze wychodziło nie to :( (dość specyficznie ta szyba w realu wygląda) . ... początki zawsze trudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 1 Kwiecień 2004 Share Napisano 1 Kwiecień 2004 wszystko zalezy od reflektora. jesli taki jak np. fiat 126p to najlatwiej bumpem. kaustyka jest zbedna. poszukaj w googlach, byl gdzies o tym tutorial. jesli mnie pamiec nie myli to na forum www.evermotion.org jest do sciagniecia caly model z mapami pod vraya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pchelka Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Dzienks za link poszukam ... choć wćiąż czekam na sugestie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi