cdplastyk Napisano 9 Lipiec 2009 Napisano 9 Lipiec 2009 Problem zachodzi w programie Giants Editor, który bazuje na formacie i3d. Po wymodelowaniu obiektu w 3dmax studio i wyeksportowania go do formatu I3D niektóre (nie wszystkie, ale pojedyncze) z tekstur są krzywo nałożone pomimo, że w maxie były idealne. Po zbliżaniu się do obiektu w programie Giants Editor stopniowo tekstura się wyrównuje. W bardzo małej odległości jest jak w maxie, ale im dalej tym bardziej krzywo. Czy wie ktoś od czego może to zależeć, lub może ktoś się z tym spotkał i wie jak to poprawić? Z góry dzięki za odpowiedzi!
lezion Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 srr za offtop, ale jak ty eksportujesz format i3d ja w swoim maxsie nie mam takiej opcji .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się