Jump to content

Krzywe tekstury po eksporcie w I3D


Recommended Posts

Problem zachodzi w programie Giants Editor, który bazuje na formacie i3d. Po wymodelowaniu obiektu w 3dmax studio i wyeksportowania go do formatu I3D niektóre (nie wszystkie, ale pojedyncze) z tekstur są krzywo nałożone pomimo, że w maxie były idealne. Po zbliżaniu się do obiektu w programie Giants Editor stopniowo tekstura się wyrównuje. W bardzo małej odległości jest jak w maxie, ale im dalej tym bardziej krzywo. Czy wie ktoś od czego może to zależeć, lub może ktoś się z tym spotkał i wie jak to poprawić? Z góry dzięki za odpowiedzi!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy