Skocz do zawartości

Krzywe tekstury po eksporcie w I3D


Rekomendowane odpowiedzi

Problem zachodzi w programie Giants Editor, który bazuje na formacie i3d. Po wymodelowaniu obiektu w 3dmax studio i wyeksportowania go do formatu I3D niektóre (nie wszystkie, ale pojedyncze) z tekstur są krzywo nałożone pomimo, że w maxie były idealne. Po zbliżaniu się do obiektu w programie Giants Editor stopniowo tekstura się wyrównuje. W bardzo małej odległości jest jak w maxie, ale im dalej tym bardziej krzywo. Czy wie ktoś od czego może to zależeć, lub może ktoś się z tym spotkał i wie jak to poprawić? Z góry dzięki za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności