KermiT01 Napisano 10 Lipiec 2009 Napisano 10 Lipiec 2009 Rozpocząłem modelować ulicę, zacząłem od sygnalizacji świetlnej, zrobiłem słup, teraz robię światła. Mam 2 problemy: 1. Zrobiłem kółka na światła, ale nie wiem co dać w te dziury aby "symulowały" lampy, np. takie jak na tym zdjęciu: http://zbrwz.pl/sygnalizacja.jpg 2. W maxie nie bawiłem się jeszcze światłami i nie wiem jakie światło dac do lampy, żeby świeciło na zielony/pomarańczowy/czerwony kolor, mam zamiar renderować w mental rayu.
3D man Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 (edytowane) Musisz: 1. Znaleść zdjęcie świateł (dokładnie z przodu). najlepiej wpisać traffic lights w google. 2. w photoshopie wycinasz same światła. 3. W maxsie tworzysz cylinder, dodajesz modyfikator UVW Map. 4. Otwierasz edytor materiłów (klawisz m) i: Zmieniasz opacity z 10 na 80 lu 70, rozwijasz roletę maps, dodajesz fajkę do Diffuse color i klikasz na none. 5. Wybierasz bitmap a potem to co wyciołeś (jeden kolor), przypisujesz do cylindra. 1. W create wybierasz ikonkę lights tworzysz omni i ustawiasz w cylindrze (na środku tak aby wystawało). 2. Rozwijasz 1 roletę itensivity... i tam ustawiasz multiplier na maxa. 3. Zmieniasz kolor. I tak 3 razy. :) Edytowane 7 Marzec 2010 przez 3D man
Rekomendowane odpowiedzi